مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: مشکلات تیممان به همت مسئولان باشگاه در حال برطرف شدن است.

به گزارش افکارنیوز ، امیر عابدینی افزود: به هر حال مسئولان باشگاه برای برطرف کردن مشکلات مالی دستوراتی را صادر کردند که امیدوارم اجرایی شود.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در مورد وضعیت تیم داماش گیلان اظهار داشت: تیم ما بعد از باخت مقابل ملوان بندر انزلی روند رو به رشدی گرفته است و تیم قدرتمند نفت را در تهران متوقف کرد به هرحال ما دو شکست مقابل ملوان انزلی و استقلال داشتیم که در هر ۲ بازی داوری مقصر بوده است.

وی ادامه داد: ما برای گفته های آلبرت گریگوریان، ناظر بازی دربی گیلان شاهد داریم، بر این اساس روز گذشته با علی پور جلسه ای برگزار کردیم و در مورد مسائل پیش آمده در آن بازی صحبت کردیم.

عابدینی در مورد جلسه اش با علیپور بیان داشت: در حال حاضر صحبتی درباره جلسه ام با علیپور نمی کنم و منتظر پخش شدن افشاگری هایم در برنامه نود هستم اگر در این برنامه حرف هایم را به طور کامل پوشش ندادند آن وقت روز سه شنبه حرف هایم را خواهم زد.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان تصریح کرد: همچنین من مطالباتم را به تاج و کفاشیان منعکس کردم، بر این اساس جلسه ای هم این هفته با حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی دارم تا تکلیفم بر افشای حقایق را انجام داده باشم.

وی درباره وضعیتش در تیم داماش گیلان اظهار داشت: مسئولان داماش سه روز مانده به پایان مهلت دو ماهه ام در سمت مدیر عاملی داماش گیلان در نامه ای استعفایم را قبول نکردند من هم در جواب نامه بیان کردم که مشکلات داماش را حل کنند تا در تیم بمانم.

عابدینی عنوان کرد: به هر حال با جیب خالی نمی توانم در تیم داماش مدیریت کنم. بر این اساس اگر مشکلات مالی برطرف شود یک فرد کاربلد را جایگزین تیم در داماش گیلان می کنم.

وی درباره واگذاری باشگاه ملوان به بخش خصوصی بیان داشت: مسئولان نیروی دریایی بزرگواری کرده و ۷۰ درصد از سهام بخش دولتی را به محجوب واگذار کردند، به نظرم محجوب و غمخوار افراد توانمندی هستند که می توانند مشکلات ملوان انزلی را برطرف کنند.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان درباره احتمال برگزار شدن جام حذفی بعد از جام جهانی گفت: به هر حال امسال سال جام جهانی است و مسئولان فوتبال باید سعی تلاش خود را انجام دهند تا تیم ملی در جام جهانی موفق شود.

عابدینی تصریح کرد: کی روش باید تاحدودی شرایط فوتبال ما را درک کند. همچنین کفاشیان، رئیس فدراسیون تلاش می کند تا تیم ملی بدون دغدغه در جام جهانی حضور یابد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: بر این اساس کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون را در کنار کی روش گذاشته تا نبی مسائل تیم ملی فوتبال را حل و فصل کند.

وی اظهار داشت: مسئولان سازمان لیگ باید با کی روش تعامل داشته باشند تا برنامه بازی های لیگ برهم نریزد.

عابدینی خاطرنشان کرد: ما قرار است که فرصت بیشتری به بازیکنان جوان بدهیم، همچنین با احترام به پیشکسوتان تیم قرار است که سال آینده جوانگرایی کنیم و برنامه ریزی حساب شده ای هم برای لژیونر شدن برخی از بازیکنان جوان داشته باشیم. بر این اساس تیم داماش گیلان فصل سیزدهم را با همین جایگاه یا یکی ۲ تا بالاتر نسبت به جایگاه الان تمام می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات