سرمربی ایتالیایی اینتر شکست سنگین تیمش در خانه ناپولی را به عملکرد تیم داوری بازی نسبت داد و داور را به انجامی قضاوتی ناعادلانه متهم کرد.

به گزارش افکارنیوز ، والتر ماتزاری در واکنش به شکست سنگین تیمش با نتیجه ۴ بر ۲ در خانه ناپولی، پائولو تاگلیاونتو، داور بازی را مقصر دانست و ادعا کرد تیمش از جانب تصمیمات داوری متحمل ضرباتی شده است.

اینتر در سن پائو در شرایطی برای دومین بار در این فصل سری A تن به شکست داد که ریکی آلوارس، هافبک هجومی آرژانتینی اش در دقیقه ۷۱ با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد. کارت زرد دومی که آلوارس پس از ۲۵ دقیقه گرفت، یکی از اتفاقات بحث برانگیز بازی بود که به نظر ماتزاری ناشی از سختگیری داور بوده است.

شکست قبلی اینتر هم که با نتیجه ۳ بر صفر رقم خورد را تاگلیاونتو قضاوت کرده بود و به همین دلیل طبیعی به نظر می رسید که ماتزاری دل خوشی از این داور ۴۱ ساله نداشته باشد. او گفت: در جریان مسابقه شاهد چندین اشتباه جدی داوری بودیم که بازی را تحت الشعاع قرار داده بود. آلوارز در شرایطی از میدان اخراج شد که نتیجه ۳-۲ بود و ما در حال ارائه بهترین بازی مان بودیم. داور او را اخراج کرد در حالی که شاهد بودیم بسیاری از بازیکنان دیگر مرتکب خطاهایی می شدند که استحقاق دریافت کارت زرد را داشتند.

ماتزاری افزود: ما می توانستیم بیشتر از این گل بزنیم اگر داور آلوارس را اخراج نمی کرد. آن اتفاق روند بازی را عوض کرد. مشخصاً هر زمان که تاگلیاونتو داور بازی های مان می شود ما بدشانسی می آوریم. این دومین باری بود که او در این فصل بازی های ما را قضاوت می کرد و در هر ۲ این بازی ها ما بازنده میدان بوده ایم. قبل از اخراج آلوارس، رائول آلبیول توپ را با دست زد اما جریمه نشد. قطعا ما بدشانس بودیم. داور پنالتی را برای ناپولی به خاطر خطا روی کایخون گرفت که او اصلاً در موقعیت آفساید قرار داشت. یک بار دیگر هم کریستین ماجو پیراهن رودریگو پالاسیو را که داشت به سمت دروازه حرکت می کرد کشید. در این شرایط و زمانی که داور تشخیص داده نباید به ما پنالتی بدهد، کار زیادی از دست مان ساخته نیست.

اینتر با قبول شکست در خانه ناپولی اکنون در مقایسه با همین مقطع از رقابت ها در فصل گذشته ۶ امتیاز کمتر کسب کرده است. فصل گذشته اینتر به رده نهم بسنده کرد اما ماتزاری معتقد است این فصل را نمی توان با فصل گذشته مقایسه کرد.

وی خاطرنشان کرد: امتیازاتی که تیم در نیم فصل اول فصل گذشته گرفت با حضور ۵ بازیکنی بود که ما آنها را دراین فصل نداریم. تیمی که ما اکنون در اختیار داریم، همان تیمی است که در نیم فصل دوم فصل گذشته در مجموع ۱۹ امتیاز کسب کرد. البته الان اگر به شرایط جدول نگاه کنید ممکن است شرایط کمی متفاوت به نظر برسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات