رویانیان؛

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حالی که موفق نشده برخی پروژه های اقتصادی خود را تکمیل کند، از برخی ناملایمتی ها ابراز ناراحتی می کند.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان پس از جلوگیری افتتاح برخی از کارهای اقتصادی اش اظهار داشت: «متاسفانه چند ماهی است هیچ کس من را همراهی نمی کند و حتی در داخل هیئت مدیره پرسپولیس می خواهد من را بزنند که مانده ام دلیل این کارها چیست. »

وی افزود: «در جلسه آتی هیئت مدیره سوال هایی خواهم داشت که همه آنها را باید شفاف به من جواب دهند. می گویم وزارت ورزش شما که دو الی سه ماه هیچ کاری برای باشگاه پرسپولیس نکرده اید اگر با من مشکل دارید من را بردارید تا پرسپولیس ضربه نخورد. در دو ماه گذشته در بحرانی ترین شرایط ممکن بودیم. هجمه زیادی به سرمربی، باشگاه و بچه های ما وارد شد اما نه هیئت مدیره و نه وزارت ورزش از ما حمایت نکرد و فدراسیون هم حق ما را نمی دهد. »

رویانیان ادامه داد: «بر عکس این موارد برخی در خود هیئت مدیره ۶ ماه تلاش کردند تا چهره ما را خراب کنند. یعنی از خودمان ضربه خوردیم. این کار را در دوران احمدی نژاد انجام دادند و تا زمان روحانی هم دست بردار نیستند. »

مدیرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: «آقایان هر روز خود را دوست ما اعلام کردند اما هر وزیری که آمد علیه ما مقابل او زدند. آقایانِ هیئت مدیره، وزارت ورزش پرسپولیس عشق ۳۰ میلیون هوادار است و بچه سرراهی است. »

وی در پاسخ به این سؤال که منظور شما چه کسی است، گفت: «خودشان می دانند! عده ای معلوم نیست این همه هجمه داخلی و خارجی برای چه می خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند. یک ماه تقاضا کردیم از سوی هیئت مدیره آقای وزیر را ببینیم اما در اتاق ایشان باز نشد. بعد متوجه شدیم که از دوستان خودمان کارهایی کردند که به ما ضربه بزنند. باز هم هر کاری لازم بود تا در اتاق باز شود را انجام دادیم. اما هیچ اتفاقی نیفتاد و حتی رئیس هیئت مدیره اکبری نیز با وجود درخواست راه به جایی نبرد مگر ما زیرمجموعه وزارت ورزش نیستیم؟ پس چرا نباید به ما کمک شود؟ به نظرم این روند خوب نیست. البته من به گودرزی حق می دهم چون جریاناتی به او اطلاعات اشتباه دادند اما اگر ما مدیرعاملیم باید به ما اعتماد شود در غیر این صورت چند بار گفتم بگذارید من بروم تا دست از سر پرسپولیس بردارند. »

وی افزود: «من چند بار استعفا کردم و پاسخی نشنیدم فقط به من گفتند بمان. حالا که مانده ام این بلاها را سر پرسپولیس می آورند. به خدا تحمل این مشکلات را ندارم. اگر با من مشکل دارید من را زودتر بردارید و اگر ندارید چرا این طور به ما حمله می کنید؟ »

رویانیان ادامه داد: «نه فدراسیون و نه وزارت ورزش پول ما را نمی دهند که هیچ در کارهای ما نیز مشکل ایجاد می کنند. ۲ ماه است علیه سرمربی و باشگاه همه کارها را تعطیل کرده اند و هجمه درست کرده اند. چرا از هیئت مدیره کسی در این باره حرفی نمی زند. هر جا می روم کار اقتصادی کنم می گویند تو زیرمجموعه وزارت ورزش هستی و باید وزارت و هیئت دولت کارهای تو را تصویب و تائید کنند پس من چطور باید برای این باشگاه درآمدزایی کنم؟ نه حمایت می کنند نه پول می دهند و نه می گذارند کارمان را انجام دهیم. تازه تا آنجا که بتوانند ما را می زنند. »

رویانیان تصریح کرد: «واقعا مانده ایم که چه کاری باید انجام دهیم. این سؤال هایی است که باید هیئت مدیره به من جواب دهد، تا من هم تکلیف خودم را بدانم و بدانم چرا برخی که در هیئت مدیره هستند می خواهند ما را این طور بزنند. امیدوارم که جواب قانع کننده ای داشته باشند. الیته این در شرایطی است که وزارت ورزش معلوم نیست ما را قبول دارد یا ندارد. اما نمی دانم چرا با سکوتش می خواهد به پرسپولیس لطمه وارد شود. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات