غریبی:

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پرسپولیسی ها اعلام کردند طلبم را می دهند اما فقط امیدوارم حرف شان این بار حرف باشد.

به گزارش افکارنیوز ، میلاد غریبی بعد از جدایی از پرسپولیس شرایط خوبی در تیم ذوب آهن دارد و در آخرین دیدار تیمش هم موفق به گلزنی شد. مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن که اکنون با مشکلات مالی هم مواجه شده، از مسئولان پرسپولیس خواسته است طلبش را بدهند تا این مشکلش حل شود.

میلاد غریبی در خصوص مشکل مالی اش، وضعیت ذوب آهن و شرایط خود در این تیم صحبت کرده است.

 اینطور عنوان می شود که بر سر مسائل مالی شدیداً با باشگاه پرسپولیس به مشکل خورده ای و گویا هنوز موفق نشدی طلبت را از این باشگاه بگیری…

متاسفانه باشگاه پرسپولیس اصلاً به تعهدات مالی اش در قبال من و خانزاده که از این تیم جدا شده ایم عمل نکرده است. در این بین آقای آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هم روشی کاملاً منطقی اتخاذ کرده و گفته تا پرسپولیس پول من و خانزاده را ندهد، آنها هم پول مسلمان را نمی دهند. البته در آخرین صحبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم به من اعلام کرده اند طلبم را می دهند اما فقط امیدوارم حرف شان این بار حرف باشد. به هر حال ما هم آبرو داریم، من و خانزاده واقعاً به لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه شده ایم.

لوکا رفت و تقوی سرمربی ذوب آهن شد در خصوص تغییر سرمربی تیم تان چه نظری داری؟

من با لوکا مشکلی نداشتم اما از حضور تقوی خوشحال شدم چون در سایپا با تقوی کار کرده ام و از اخلاق و سبک کاری ایشان شناخت کامل دارم.

از شرایطی که در ذوب آهن داری راضی هستی؟

اوایل برای حضور در ذوب آهن تردید داشتم اما حالا اینجا از پرسپولیس و سایپا راحت ترم چون در باشگاه ذوب آهن نظم خوبی وجود دارد و مسئولان این تیم خوش قول هستند.

در بازی هفته قبل برابر تراکتورسازی موفق شدی گل بزنی اما گلزنی ات با برد همراه نشد…

از گلزنی به تراکتورسازی خیلی خوشحال شدم. البته معتقدم ما می توانستیم حتی تراکتورسازی را هم ببریم اما به هرحال قسمت مان همان یک امتیاز بود.

 این هفته هم باید با مس دیدار کنید. باخت سنگین این تیم به پرسپولیس کارتان را مقابل مس سخت نمی کند؟

ما کاری به شرایط مس نداریم و به دلیل شرایط نه چندان خوبی که در جدول داریم، فقط به کسب ۳ امتیاز بازی خانگی مقابل مس فکر می کنیم، چون در نیم فصل دوم هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات