سرمربی تیم مس کرمان گفت: «از سوی هواداران پرسپولیس الفاظ بدی علیه من به کار برده شد و امیدوارم در گزارش بازی هم این مسائل مطرح شود. »

به گزارش افکارنیوز ، پرویز مظلومی دوشنبه شب در گفتگو با برنامه ۹۰ درباره اتفاقات رخ داده در بازی مس با پرسپولیس عنوان کرد: «متاسفم که در بازی پرسپولیس با سپاهان، داور را غش دادند و چند هفته این بحث در رسانه ها مطرح بود اما به موضوعی که در مسابقه روز جمعه اتفاق افتاد هیچ توجهی نشد. »

وی ادامه داد: «مشخص شد که گل اول پرسپولیس خطا بوده است. گل سوم پنالتی بوده است. یک تیم را باید دیگر چه باید کنند که از هم بپاشد. در این شرایط چه انتظاری از یک تیم دارید. »

سرمربی مس درباره درگیری لفظی اش با صالحی، داور بازی گفت: «من برای صالحی احترام قائلم. به او گفتم عدالت را رعایت کن و توهینی نکردم. صالحی از داوران خوب و پاک فوتبال ما هست. به بازیکنان خودم بد دهنی کردم که کاری به داور نداشته باشید و بعدا از آنها عذرخواهی کردم. می خواستم تیم آرامش پیدا کند. »

مظلومی تاکید کرد: «گل اول در دقیقه ۲ به ما تحمیل شده است. گل دوم هم مشابه بازی ایران و ازبکستان بود که چون در مسیر دروازه بوده است مردود شد اما اینجا گل را پذیرفتند. یا پنالتی که مشخص بود نادرست بوده است. به هر حال من هم صبر و تحملی دارم. تیم من تحت فشار است و خودم هم تحت فشارم. یک امتیاز هم یک امتیاز است. »

وی درباره اینکه چرا تیمش را می خواست به بیرون زمین بیاورد گفت: «مشخص بود تیم بیرون نمی آید. اصلا چنین چیزی ممکن نبود. این سیاست من بود که تیم را آرام کنم. بازیکن من نمی توانست یک پاس ساده بدهد. شما دیدید یک پنالتی در بازی با سپاهان اتفاق افتاد و چه الم شنگه ای برپا شد اما پس از این مسابقه با اشتباهاتی که داور داشت؛ دایی می گوید بهترین داوری بوده است. »

مظلومی درباره اینکه پس از اخراجش در بازی با پرسپولیس؛ به تماشاگران ان تیم عدد ۴ را نشان داد گفت: «من محترمانه ترین برخورد را در برابر طرفداران پرسپولیس نشان دادم. متاسفانه از سوی آنها الفاظ بدی علیه من به کار برده شد و امیدوارم در گزارش بازی هم این مسائل مطرح شود. شاید گناه من این بود که در استقلال، پرسپولیس را ۴ بار متوالی بردیم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات