رئیس سازمان لیگ گفت: من همیشه مقابل حرف ناحق می ایستم و دیدید که کوتاه نیامدم و هم جام حذفی را برگزار کردم و هم لیگ برتر را.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی تاج پس از نشست با هم اندیشی مدیران رسانه ای باشگاه های لیگ برتر در مورد این جلسه عنوان کرد: هم اندیشی بسیار خوبی بود، طبق اساسنامه AFC هر از چندگاهی باید این جلسات برگزار شود تا مأموریت های محول شده به مدیران رسانه ای از آنها بازخواست شود و همچنین مأموریت های جدید به آنها داده شود. اینگونه جلسات می تواند به برقراری هر چه بهتر برنامه ها کمک کند.

وی ادامه داد: در این جلسه ما متوجه شدیم که در برخی کنفرانس های قبل و بعد از بازی برخی مشکلات وجود دارد، همچنین بعضی مربیان صحبت هایی را انجام می دهند که ربطی به مسابقه ندارد. ما هم به این مسائل رسیدگی می کنیم.

رئیس سازمان لیگ در مورد برنامه لیگ برتر و جام حذفی عنوان کرد: برای آخرین بار می گویم که رقابت های لیگ برتر و جام حذفی ۲۰ فروردین ماه به پایان می رسد، این مسئله هم خیلی جدی است. در برنامه ۹۰ شب گذشته هم دیدید که ما یکی از بهترین های لیگ های حال حاضر را داریم و همچون لیگ های اروپایی به موقع شروع شده به موقع تمام خواهد شد.

تاج تأکید کرد: قرار است هم مسابقات جام حذفی و هم مسابقات لیگ برتر برگزار شود و هر ۵ روز یک بار تیم ها بازی داشته باشند. اگر لیگ برتر و جام حذفی ۲۰ فروردین تمام نشود با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مشکل برمی خوریم.

وی در مورد عدم حضور هواداران در ورزشگاه یادآور شد: در برنامه ۹۰ شب گذشته دیدید که ۵۰-۶۰ درصد مردم به دلایل فنی مسابقات بوده است. این مسئله به ما ربطی ندارد و از حیطه وظایف ما خارج است. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا برنامه لیگ به بهترین شکل اعلام شود البته قبول داریم ایراداتی هم وجود دارد.

رئیس سازمان لیگ گفت: یکسری متغیرهایی در فوتبال ایران وجود دارد که نمی توانیم برنامه را به صورت مشخص اعلام کنیم. برخی ورزشگاه ها در اختیار ۲-۳ باشگاه هستند و از قبل نمی توانیم این مسئله را مشخص کنیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین برنامه ها را آماده کنیم و همه مسائل را رعایت کنیم تا مردم و هواداران به ورزشگاه بیایند. اگر گرانی بلیت علتی باشد که هواداران به ورزشگاه نیایند این موضوع را تغییر خواهیم داد.

تاج در مورد بدهی های ورزشگاه تختی و اینکه قرار است آب، گاز و برق این ورزشگاه قطع شود، گفت: ما ۱۵۰ میلیون به این ورزشگاه کمک کرده ایم و قرار است ۵۰ میلیون دیگر هم کمک کنیم البته نمی توانیم اجبار کنیم که تیم های نفت و راه آهن حتما در ورزشگاه تختی بازی های خود را برگزار کنند اما پیشنهاد می دهیم که بعضی بازی هایشان در این ورزشگاه برگزار شود چرا که در غیر این صورت این ورزشگاه احتمال دارد از کار بیفتد. تختی همه امکانات لازم را دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در برنامه ۹۰ اعلام شده برخی ناظران دلالی می کنند و نتایج را تغییر می دهند، تصریح کرد: اگر گزارشی به صورت جدی به دست ما برسد این موضوع را پیگیری می کنیم. من برای این موضوع مأمور گذاشتم تا این مسئله را پیگیری کنند. انتقاد باشگاه ها بی مورد نیست و ما به آنها توجه داریم.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه کی روش اعلام کرده برنامه مسابقات لیگ برتر ایران محرمانه است، گفت: به این گونه نبوده است، کی روش چند بار هم از من، کفاشیان و نبی تشکر کرده. ما یک سری صحبت هایی با او انجام داده ایم، کی روش هم گفت که منظورش اینگونه نبوده، شاید منظور او این بوده است که برنامه لیگ سالانه اعلام شود.

وی در مورد اینکه آیا کی روش زیاده خواه نیست، گفت: من حرف حق را حق می دانم و مقابل ناحق می ایستم. هم اکنون هم دیدید که من کوتاه نیامدم و هم جام حذفی را برگزار کردم و هم لیگ برتر را.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات