با حضور رویانیان، دهقان، سالارکیا و پیش بین در کمیته استیناف

مدیران پرسپولیس به همراه وکیل و نماینده علی دایی به منظور اعاده دادرسی و ارائه لایحه جدید در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حاضر شدند.

به گزارش افکارنیوز ، پس از محرومیت دو جلسه ای علی دایی و تایید و تشدید حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف، امروز بهمن دهقان به عنوان نماینده سرمربی پرسپولیس به همراه محمد رویانیان، محمود سالارکیا و پیش بین وکیل دایی در جلسه کمیته استیناف حاضر شد تا درخواست اعاده دادرسی را بر اساس مدارک جدید به این کمیته ارائه کند.

دهقان پس از این جلسه گفت: لایحه جدید خود را بر اساس مدارک جدید تقدیم کمیته استیناف کردیم و اعضای این کمیته نیز با رویی باز پذیرای لایحه جدید ما بودند. خوشبختانه در این جلسه به دور از هر گونه جناح بندی و فارغ از فضای رسانه ای موجود دو طرف مباحث خود را مطرح کردند.

وی افزود: البته در این جلسه تاکید دوباره ای داشتیم که طرف بحث ما درباره موضوع مطرحه به هیچ عنوان باشگاه سپاهان نبوده و خدایی ناکرده اتهامی نسبت به این باشگاه از سوی دایی مطرح نشده است. به هر حال ما اعاده دادرسی کردیم و کمیته استیناف هم پذیرای صحبت ما بود و اکنون باید منتظر اعلام نظر این کمیته باشیم.

دهقان در پاسخ به این سوال که فکر می کنید چه زمانی کمیته استیناف نظر خود را اعلام کند و آیا تا آن زمان محرومیت دایی اعمال می شود یا خیر، گفت: نمی دانیم که کمیته استیناف چه زمانی به این اعاده دادرسی پاسخ می دهد اما اعاده دادرسی مانع از اجرای حکم نیست. با این حال از کمیته استیناف خواهش کرده ایم که در صدور رای تسریع داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات