خداحافظی اجباری نایب قهرمان المپیک

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی و المپیک به دلیل آسیب دیدگی با دنیای قهرمانی خداحافظی می کند. وی با اعلام اینکه دیگر نمی تواند کشتی بگیرد، شوک بزرگی را به جامعه کشتی داد.

به گزارش افکارنیوز ، در شرایطی که چند روزی از برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی آزاد در خانه کشتی می گذرد اما غیبت صادق گودرزی دارنده ۴ مدال جهانی و المپیک در تمرینات تا حدود زیادی بیش از سایرین به چشم می آید. غیبت گودرزی در شرایطی است که وی در اردوهای تیم خونه به خونه بابل در لیگ کشتی نیز حضور ندارد.

در همین ارتباط صادق گودرزی دلیل غیبتش در اردوهای تیم ملی و باشگاه خونه به خونه بابل را مصدومیت شدید می داند. وی در گفت و گو با تسنیم با اعلام اینکه دیگر نمی تواند کشتی بگیرد، شوک بزرگی را به جامعه کشتی داد.

گودرزی در این باره گفت: پس از کشتی هفته اولم در لیگ احساس درد شدیدی را از ناحیه گردن داشتم. پس از آن پیش پزشک رفتم و وی گفت که مهره گردنم آسیب دیده است. ابتدا این موضوع را چندان جدی نگرفتم اما پس از مدتی بار دیگر درد شدیدی را احساس کردم.

وی افزود: به دلیل همین درد شدید دیگر نمی توانم در اردو حضور پیدا کنم و دکتر گفته که باید بار دیگر MRI بگیرم تا میزان آسیب دیدگی مشخص شود. البته اکنون حتی اجازه نرمش کردن نیز ندارم و دکتر اعلام کرده که دیگر نمی توانم ورزش قهرمانی انجام دهم. آنها گفته اند اگر ورزش کنم، فلج خواهم شد و ابتدا باید میزان آسیب دیدگی ام مشخص شود.

دارنده مدال نقره المپیک لندن در وزن ۷۴ کیلوگرم خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان فدراسیون حتی سراغی هم از من نمی گیرند و حتی مسئولان کمیته هم نمی دانند که من کجا هستم. به دلیل همین آسیب دیدگی لیگ را هم از دست داده ام. اکنون هیچ کس با من در ارتباط نیست و در شرایطی که نیاز است تا پیش یک پزشک متبحر بروم اما به دلیل اینکه آشنایی ندارم همچنان نتوانسته ام پیش پزشک فوق تخصص بروم. شایدی با ورود مسئولان بتوانم با رفتن پیش یک پزشک خوب از میزان دقیق آسیب دیدگی ام مطلع شوم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات