رسانه های ژاپنی از نزدیک شدن آریا هاسه گاوا به تیم ملی فوتبال ایران خبر دادند.

به گزارش افکارنیوز ، روز یکشنبه کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از علاقه خود برای دعوت" آریا جسورا هاسه گاوا" به اردوی تیم خبر داد.

اعلام علاقه کی روش به این هافبک ۲۵ ساله در رسانه های ژاپنی بازتاب داشت.

روزنامه" آنیکس" ژاپن در شماره سه شنبه خود این گونه تیتر زد: " هاسه گاوا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای ایران به میدان می رود. "

این روزنامه ژاپنی در ادامه نوشت: تیم ملی فوتبال ژاپن با هدایت زاکرونی در آستانه از دست دادن هاسه گاوا است، چرا که این بازیکن تا الان هیچ بازی رسمی برای ژاپن انجام نداده است. این در حالی است که او با تیم اف سی توکیو نمایش خوبی داشته است.

مجله" ساکر کینگ" ژاپن هم نوشت: هاسه گاوا به تیم ملی ایران نزدیک شده چرا که سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن هیچ توجهی به او نمی کند.

این مجله ژاپنی در ادامه نوشت: هاسه گاوا برای نخستین بار در ماه می سال ۲۰۱۲ برای دیدار دوستانه با آذربایجان به تیم ملی فوتبال ژاپن دعوت شد، اما این بازیکن فرصت حضور در این دیدار را پیدا نکرد. این تنها باری بود که این بازیکن به تیم ملی فوتبال ژاپن دعوت شده است. بی توجهی به این بازیکن باعث شده تا او به تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شود.

هاسه گاوای ۲۵ ساله در شهر" سایتاما" ژاپن از مادری ژاپنی و پدری ایرانی به دنیا آمد.

ایرانی بودن پدر این هافبک بازیساز این امکان را به او می دهد که برای تیم ملی فوتبال ایران هم به میدان برود.

تیم ملی فوتبال ژاپن در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با تیم های کلمبیا، یونان و ساحل عاج همگروه است، این در حالی است که ایران با تیم های آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین همگروه است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات