عربشاهی:

پیشکسوت پرسپولیس می گوید در حال حاضر تغییر در مدیریت این باشگاه به سود سرخپوشان نیست.

به گزارش افکارنیوز ، ضیا عربشاهی درباره مباحثی که پس از انتقادهای او از پروین در در گفت وگو با برنامه «۹۰» به وجود آمده بود، اظهار کرد: من در آن مصاحبه به هیچ عنوان اسم نبردم و نگفتم که پروین سکه ها را گرفته است. آقای آبشاری گفته بود که می خواهیم به شما سکه بدهیم و در آن مصاحبه من گفتم که شنیده ام چنین چیزی بوده است. به هیچ وجه به پروین تهمت نزدم، اما آقای پروین شما که می گویید پاسخگو باش، من هستم. چرا در رابطه با محرومیت دایی هیچ اعتراضی نکردید؟

او ادامه داد: من به هیچ عنوان به پروین بی احترامی نکرده ام و به کس دیگری هم اجازه نمی دهم که این کار را کند، اما حرف هایی وجود دارد مبنی بر این که پروین دوست ندارد دایی در پرسپولیس نتیجه بگیرد. من هم به عنوان یک پرسپولیسی وظیفه خودم دیدم که چیزهایی را که می دانم بگویم. به پروین بی احترامی نکرده و نمی کنم و تا الان هم بارها سینه ام را به خاطر پروین سپر کرده ام.

عربشاهی درباره حرف و حدیث هایی که مبنی بر تغییر در هیات مدیره پرسپولیس وجود دارد، گفت: من بارها گفته ام که رویانیان در پرسپولیس خیلی زحمت کشیده است. در این چند سال گذشته مدیران مختلفی روی کار آمدند، اما رویانیان واقعا موفق بوده است. از رییس هیات مدیره پرسپولیس به عنوان سرباز کوچک این باشگاه و کسی که ۱۳ – ۱۴ سال برای این تیم بازی کرده می خواهم اگر هم قرار است تغییری ایجاد شود در پایان فصل باشد. الان تیم وضعیت خوبی دارد که بعد از چند سال در حال نتیجه گرفتن است. مطمئن باشید که با تغییرات احتمالی پرسپولیس لطمه می خورد.

او گفت: من از هیات مدیره خواهش می کنم که اجازه ندهند تغییری در روند مدیریتی باشگاه اتفاق بیفتد. نمی خواهم علیه کسی موضع گیری کنم، اما تغییر الان به هیچ عنوان مناسب نیست و به غیر از این که هزینه های باشگاه را به باد می دهد و هواداران را ناراحت می کند نتیجه دیگری ندارد. رویانیان مدیر کار بلدی است و برنامه های او پس از دو سال در حال به بار نشستن هستند از صندوق بیمه بگیر تا شرکت پیشکسوتان، دانشگاه و غیره. باید او را حمایت کنیم تا پرسپولیس بعد از چند سال قهرمانی را به هواداران خود هدیه کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات