مسلمان:

هافبک نفوذی سرخپوشان پایتخت گفت: «به نظر من پرسپولیس ۱۰۰ درصد قهرمان می شود. در این حرف من شک نکنید. »

به گزارش افکارنیوز ، هنوز نیامده تبدیل شده به یک مهره کلیدی در کناره های خط میانی و هجومی پرسپولیس. محسن مسلمان، یک گل و یک پاس گل داده و نقشی موثر در برد ۶- صفر پرسپولیس ایفا کرده. او که کاپیتان تیم زیر ۲۲ سال است این روزها با مشکل بزرگی روبرو است. نه او بلکه خیلی از بازیکنان دیگر مثل پیام صادقی و امید عالیشاه؛ در گیرودار بازی های حساس پرسپولیس، مسلمان و دوستانش باید برای تیم زیر ۲۲ سال به میدان بروند. این، مشکل بزرگی است که برای آنها به وجود آمده، هر چند مسلمان معتقد است با تعامل میان دو علی آقا، منصوریان و دایی این مشکل برطرف می شود. با مسلمان درباره بازی با سایپا، تیم زیر ۲۲ سال صحبت کردیم که پیش رویتان است.

* از ذوب آهن پول گرفته ای؟

- هنوز نه، چطور.

* به نظر نمی رسد به تو پول بدهند، چون پرسپولیس پول غریبی را نداده…

- به خدا من در جریان نیستم. فقط در همین حد می دانم که شما می گویید. به همین خاطر نمی توانم حرفی در این رابطه بزنم.

* بعد از برد ۶- صفر مقابل مس، به نظر می رسد وضعیت روبراهی دارید. اینطور است؟

- دقیقا. خدا را شکر شرایط ما فوق العاده است. تمرینات بسیار خوبی هم انجام داده ایم و روی نقاط ضعف و قوت سایپا تمرکز کرده ایم تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

* باخت یک - صفر در بازی رفت تاثیری روی بازی شما نمی گذارد؟

- به نظر من در بازی رفت، پرسپولیس مستحق باخت نبود. نتیجه بازی رفت عادلانه نبود اما این بار شرایط فرق می کند. ما صدر جدول را به دست آورده ایم و نباید به همین راحتی ها از دستش بدهیم. ما پرسپولیس هستیم، بازیکنان خیلی خوبی داریم و برد مقابل سایپا با توجه به این شرایط دور از دسترس نخواهد بود.

* خودت چند درصد امیدواری که پرسپولیس تا آخر فصل در صدر جدول بماند و قهرمان شود؟

- به نظر من پرسپولیس ۱۰۰ درصد قهرمان می شود. در این حرف من شک نکنید.

* حتما یکی از دلایل تو برای اطمینان از قهرمانی، بازیکنانی است که پرسپولیس در اختیار دارد، به خصوص پشت سر تک مهاجم که تو، صادقیان و خلعتبری بازی می کنید. حتما شنیدی که به شما لقب های مختلفی دادند، مثل مثلث برمودا یا… ؟

- خودم هم شنیدم اما به نظر من دلیل اصلی بازی خوب ما سایر بازیکنان هستند. دروازه بان، مدافعان و هافبک های دفاعی تلاش می کنند و زحمت می کشند تا توپ به ما سه بازیکن برسد. ما هم تلاش می کنیم تا از این توپ ها موقعیت بسازیم و گل بزنیم. خوشبختانه در بازی های اخیر تمام توپ های ما گل شده و امیدوارم در آینده هم چنین اتفاقی رخ بدهد. باور کنید اگر سایر بازیکنان به ما توپ نرسانند این لقب ها هم برای مان درست نمی شود.

* نوع بازی شما را با تیکی تاکای بارسلونا هم مقایسه کرده اند، به نظرت این مقایسه منطقی است؟

- وا… چه بگویم. مقایسه ما با بارسلونا منطقی نیست. ما در ایران خیلی خوب کار می کنیم و جزو بهترین ها هستیم، به همین خاطر نباید خودمان را با بازیکنان خارجی مقایسه کنیم.

* البته امید عالیشاه هنوز مصدوم است. اگر او آماده شود هم این مثلث تقویت می شود و هم اینکه ترافیک به وجود می آید. با توجه به اینکه عالیشاه هم پست تو است، از این ترافیک نمی ترسی؟

- الان هم بازیکنان بزرگی در اختیار داریم. محمد نوری و فرزاد حاتمی بازیکنان کوچکی نیستند که روی نیمکت می نشینند! امید هم بیاید تیم ما کامل می شود. هر چند این نظر علی آقا است که چه کسی بازی کند. به شخصه تلاشم را می کنم تا بهترین بازی ام را انجام بدهم و در ترکیب اصلی بمانم.

* برسیم به تیم زیر ۲۲ سال. تو، عالیشاه و صادقیان دعوت شده اید اما باید برای پرسپولیس هم بازی کنید. این مشکلی است که برای شما سه بازیکن پرسپولیس به وجود آمده. چطور با این موضوع کنار می آیید؟

- من نمی توانم حرفی در این رابطه بزنم.

* اما تو کاپیتان تیم زیر ۲۲ سال هستی و می توانی حرف بزنی…

- ببینید شرایط برای ما، نفت تهران و ذوب آهن که هر یک، سه بازیکن در تیم زیر ۲۲ سال داریم سخت می شود. نمی دانم چطور این مشکل حل می شود اما امیدوارم با تعامل علی آقاها، دایی و منصوریان همه چیز ختم به خیر شود. نه تیم زیر ۲۲ سال ضرر کند و نه پرسپولیس.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات