مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گفتند پول در بیمه است بنابراین برای درآمدزایی بیشتر، بیمه پرسپولیس را افتتاح کردیم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان افزود: به عنوان یک کارگر در خدمت هواداران پرسپولیس هستم. چند پروژه را در دستور کار داشتم، یک صندوق پول باشگاه پرسپولیس را برای توسعه تیم های پایه ای پرسپولیس راه اندازی کردم و این صندوق طبق سیستم بانکی کشور فعالیت می کند و هیچ فردی نمی تواند دخل و تصرفی در آن داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس باید در تمامی شهرها شعبه داشته باشد چون جوانان ابتدا به مسجد بروند سپس برای تندرستی جم در باشگاه های ورزشی فعالیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: من پلیس بودم سپس به باشگاه پرسپولیس آمدم توجه داشته باشید که کشورمان معبر اصلی مواد مخدر دنیا است یکی از راه های جلوگیری از اعتیاد و آلودگی، توسعه ورزش در کشور است.

رویانیان ادامه داد: مدارس ورزشی در کشور می توانند تربیت جوانان را برعهده بگیرد و برای گستردگی دین اسلام باید کارهای فرهنگی زیادی انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: صندوق حمایتی بورس طبق اساسنامه توسعه فوتبال از قشر پیشکسوتان حمایت می کند و امیدوارم با اقبال کشورمان، کارهای این نهاد روی غلطک بیافتد و بتواند پول های زیادی را نصیب باشگاه کند.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران پرسپولیسی هم تشکر می کنم که باشگاه را حمایت می کنند و امیدوارم تمام هواداران پرسپولیس در آینده زیر نظر بیمه باشگاه پرسپولیس قرار بگیرند تا به نیت توسعه فرهنگ، ارزش ها و سلامت اجتماعی این بیمه به سوی موفقیت قدم بردارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات