یک احتمال این است که شهریار از قطعی بودن جدایی رویانیان آگاه شده و قصد ندارد از همین ابتدا علیه مدیریت جدید جبهه بگیرد.

به گزارش افکارنیوز ، این روزها در حالی از تغییرات مدیریتی در پرسپولیس حرف زده می شود که خیلی ها گمان می کنند نقطه نظرات دایی در این مورد می تواند تعیین کننده باشد.

با این وجود اما، سرمربی سرخپوشان در کمال تعجب در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سایپا حاضر نشد در این مورد موضع بگیرد و ادعا کرد مسایل مدیریتی ربطی به او ندارد!

این در حالی است که تیر ماه امسال و بعد از نزدیک شدن کامبوزیا به صندلی مدیریت پرسولیس، دایی به شکل عجیبی واکنش نشان داده بود: «برای این حرف ها متاسفم. اگر ما قرار است کسی را بیاوریم باید کسی باشد که خیلی بزرگتر از رویانیان باشد. من این چیزهایی را که در این مدت از طریق سایت ها می خواندم باعث تاسف بود. این همه هزینه شده و الان تازه مدیر ورزشی شده را می خواهیم برداریم. الان باز مسائل سیاسی پشت این صحنه است. »

و البته مهم ترین حرف های دایی در همان مقطع: «اگر رویانیان برود به این فکر می کنم که تصمیم دیگری بگیرم. من با کس دیگری حرف زدم و اگر بخواهم با مدیر دیگری بنشینم و کار کنم و آشنا بشوم، زمان می برد. »

حالا اما چه شده که دایی سکوت پیشه کرده؟ یک احتمال این است که شهریار از قطعی بودن جدایی رویانیان آگاه شده و قصد ندارد از همین ابتدا علیه مدیریت جدید جبهه بگیرد. نظر شما چیست؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات