عجیب نیست که دایی در مصاف فردا مقابل سایپا به ترکیب برنده تیمش دست نزند و عینا با همان ارنج بازی کرمان به مصاف سایپا برود.

به گزارش افکارنیوز ، زمانی علی دایی شیفته سه یازیکنی بود که در لیگ دهم ستاره هایش به حساب می آمدند. غلامرضا رضایی و محمد نوری به خواسته خود او به پرسپولس آمدند و هادی نوروزی هم که از قبل در جمع سرخ ها بود مثل دو نفر دیگر جای ثابتی در ترکیب تیمش پیدا کرده بود.

حتی گاهی اوقات دایی به خاطر حمایت از این بازیکنان و استفاده مداوم از آنها در ترکیب اصلی مورد انتقاد قرار می گرفت اما او از موضعش کوتاه نمی آمد و تا آخر پای ستاره هایش ایستاد.

با بازگشت دایی به پرسپولیس به نظر می رسید این سه بازیکن مثل آن دوره باز هم در ترکیب اصلی قرار بگیرند و ستاره های معتمد علی دایی باشند اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

با ورود ستاره هایی مثل صادقیان، عالیشاه و خلعتبری فضا آنقدر برای غلامرضا رضایی و هادی نوروزی تنگ شد که دایی هم حمایت از آنها را به خاطر مصلحت تیمش فراموش کرد تا آنها در نیم فصل از تیم بروند؛ اتفاقی که نه خود این دو بازیکن و نه هواداران پرسپولیس با توجه به سابقه قبلی ارتباط بین دایی و این دو مهاجم فکرش را می کردند.

شرایط برای محمد نوری تقریبا بهتر از غلامرضا و هادی بود. او بازوبند کاپیتانی را از علی دایی گرفته بود و با وجود درخشش صادقیان در نیم فصل اول کمتر روی نیمکت نشست. با این حال در نیم فصل دوم شرایط برای او تغییر کرده و با پیوستن محسن مسلمان و درخشش او که توام شده با درخشش صادقیان و احیای خلعتبری، حالا محمد نوری تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده که حضور در جام جهانی را هم در خطر می بیند.

با این شرایط عجیب نیست که دایی در مصاف فردا مقابل سایپا به ترکیب برنده تیمش دست نزند و عینا با همان ارنج بازی کرمان به مصاف سایپا برود. در این صورت محمد نوری باز هم نیمکت نشین یک جوان ۲۲ ساله خواهد بود و این برای کاپیتان سرخ ها که داعیه حضور در جام جهانی دارد اصلا خوب نیست.

البته نیمکت نشینی اثرات مخربش را روی نوری هم گذاشته. باید کمی دقیق و باهوش می بودید تا ببینید بعد از گل ششم پرسپولیس مقابل مس و در دو قدمی فرزاد حاتمی، ری اکشن نوری تا چه حد سرد و بی روح بود.

در واقع ناراحتی از نیمکت نشینی و حضور چند دقیقه ای در بازی ها آنقدر برای این بازیکن گران تمام شده که بعد از گل ششم تیمش در کرمان و رسیدن به یک برد فوق العاده قدرت نشان دادن واکنشی در خور این اتفاق نداشت.

حال و در این شرایط باید دید در صورت ادامه این نیمکت نشینی که ظاهرا رخ خواهد داد محمد نوری چه واکنشی نشان خواهد داد و رفتار متقابل دایی با این واکنش های درونی و بیرونی چیست؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات