پروین که از شدت اعتراضات شوکه شده بود، ادعا کرد: «استخاره کردم بد آمد، مربیگری را قبول نمی کنم. »

به گزارش افکارنیوز ، پرسپولیس و سایپا در حالی تا ساعاتی دیگر در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند که این بازی می تواند حاشیه های پررنگ و تعیین کننده ای داشته باشد.

انتشار شایعه وداع رویانیان با صندلی مدیریت پرسپولیس و نیز حضور پروین به جای او، احتمالا تبعات فراوانی روی سکوها خواهد داشت که می تواند وقوع اتفاقات رسمی را تحت تاثیر قرار بدهد.

در این میان به نظر نمی رسد جو فعلی آنقدرها به سود پروین باشد؛ به ویژه که پرسپولیس امسال در زمینه نتیجه گیری هم موفق عمل کرده و سردار نیز با ترفندهایی مثل کشاندن میلان به ایران، مقبولیتش را نزد افکار عمومی افزایش داده است.

یک بار در ابتدای لیگ دوازدهم محمد رویانیان در فضایی احساسی علی پروین را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کرد و سلطان هم خیلی زود موضوع را پذیرفت، اما تنها یک سرکشی کوتاه به درفشی فر کافی بود تا پروین با سیل مخالفت ها روبرو شده و خیلی فوری قید بازگشت به نیمکت را بزند؛ آنچه ممکن است امروز هم برای علی آقا رخ بدهد.

آن روز پروین که از شدت اعتراضات شوکه شده بود، ادعا کرد: «استخاره کردم بد آمد، مربیگری را قبول نمی کنم. » آیا ممکن است امروز هم استخاره پروین برای مدیریت مطلوب از کار درنیاید؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات