چند شرکت جدید برای اسپانسری تیم ملی اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت لغو قرارداد اسپانسر فعلی حامی تیم ملی در راه جام جهانی شوند.

به گزارش افکارنیوز ، محمد درخشان عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه علی کفاشیان فرصتی چند روزه به اسپانسر تیم ملی داده بود تا به تعهداتش عمل کند، گفت: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و همان صحبت هایی که کفاشیان انجام داده بود به قوت خود باقی است و به آنها فرصتی دادیم که به تعهدات خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه کفاشیان باید در خصوص اسپانسر تیم ملی تصمیم بگیرد، ادامه داد: رئیس فدراسیون در حال حاضر در سفر کربلا است و منتظر بازگشت او از سفر هستیم تا در این باره تصمیم بگیریم. البته اینگونه نیست که اسپانسر فعلی تیم ملی به تعهداتش عمل نکرده باشد، آنها به یکسری از تعهدات خود عمل کرده اند و یکسری از تعهدات نیز به تاخیر افتاده که این تاخیر هم هنوز زیاد نشده است.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، در پاسخ به این سوال که گفته می شود این شرکت مجوز فعالیت ندارد و به همین دلیل نتوانسته به تعهداتش عمل کند، عنوان کرد: من از این قضیه اطلاعی ندارم. منتظریم کفاشیان از سفر بازگردد تا جلسه ای در این خصوص داشته باشیم و درباره اسپانسر تیم ملی تصمیم بگیریم.

درخشان با اشاره به اینکه لغو قرارداد با اسپانسر فعلی لطمه ای به برنامه های تیم ملی نمی زند، اظهار داشت: چند شرکت جدید اعلام آمادگی کرده اند تا در صورتی که قرارداد فدراسیون با اسپانسر فعلی لغو شد، سریعاً جایگزین شوند. این شرکت ها حاضرند به سرعت این کار را انجام دهند اما ابتدا باید تکلیف اسپانسر فعلی را مشخص کنیم.

وی افزود: با این حال هیچ لطمه ای به برنامه های تیم ملی نمی خورد، چرا که اولویت کار فدراسیون فوتبال آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۴ است و بودجه ای جداگانه برای این کار در نظر گرفته شده که ارتباطی با اسپانسر پیدا نمی کند. البته اسپانسر به تیم ملی کمک خواهد کرد تا کارها به خوبی انجام شود.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره مبلغ پیشنهادی شرکت های جدیدی که به فدراسیون پیشنهاد اسپانسر شدن داده اند، گفت: پیشنهادهای جدید مبلغ بالاتری نسبت به اسپانسر فعلی دارد و برخی پیشنهادها نیز با اسپانسر فعلی هم رده هستند که در این باره با کفاشیان جلسه می گذاریم تا بهترین تصمیم را بگیریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات