با این حرف ها روشن شد که دلیل قهرهای مکرر رویانیان چیست. پروین به وزارت ورزش پیشنهاد کرده که سهام باشگاه را به حسین هدایتی واگذار کنند تا آنها بدون هیچ دغدغه ای امور مالی پرسپولیس را سر و سامان ببخشند.

به گزارش افکارنیوز ، محمد جمشیدی در مصاحبه ای که با تسنیم داشت صریحا عنوان کرد پروین به وزیر پیشنهاد داده است که سهام پرسپولیس را به دوستانش بسپارند تا مشکلات مالی قرمزها برای همیشه حل شود!

جمشیدی در این مورد توضیح داد: «در حال حاضر وضعیت مالی باشگاه خوب نیست و به کمک نیاز دارد. با توجه به صحبت های معاون اداره مالی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه به باشگاه های پرسپولیس و استقلال دیگر کمک مالی نمی شود، در این شرایط به وزارت ورزش پیشنهاد کردیم که سهام پرسپولیس را واگذار کند.

بعد از ارائه این پیشنهاد علی پروین اعلام کرد با توجه به ارتباطی که با وزیر ورزش و جوانان دارد اگر اختیار این قضیه با او باشد با دوستان علاقه مندی که مانند حسین هدایتی دارد، می تواند به پرسپولیس کمک کند. واقعیت این است که نباید به خاطر بقای خودمان پرسپولیس را فنا کنیم و اتفاقاً رویانیان هم این مسئله را پذیرفت. علی پروین وعده داد که می تواند مشکلات پرسپولیس را مرتفع کند. »

با این حرف ها روشن شد که دلیل قهرهای مکرر رویانیان چیست. پروین به وزارت ورزش پیشنهاد کرده که سهام باشگاه را به حسین هدایتی واگذار کنند تا آنها بدون هیچ دغدغه ای امور مالی پرسپولیس را سر و سامان ببخشند. البته در این بین دو مشکل اساسی وجود دارد؛ نحوه واگذاری پرسپولیس که خود یک پروسه طولانی و زمان بر است.

از سویی فراموش نکنید که همواره دولت نگاهی استرات‍ژیک به سرخابی های پایتخت داشته است. همانطور که پیشتر اعلام شد بنا به مسائل امنیتی درست نیست مخابرات به صورت صد در صد به بخش خصوصی واگذار شود، چنین نگاهی هم به سرخابی های پایتخت وجود دارد. در هر صورت تیم هایی که هوادار چند ده میلیونی دارند به همین سادگی ها به بخش خصوصی سپرده نمی شوند.

مضاف بر این پروین و هدایتی یک بار پیش از این سابقه تیم داری در استیل آذین را دارند و همگان دیدند که پایان آن همه ریخت و پاش تقریبا هیچ بود! آیا قرار است همان پروژه محکوم به شکست باز در پرسپولیس اجرا شود؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات