ائتلاف کامل سرپرست با آقای ستاره

ظاهرا خادم با حیدری توافق کرده تا در صورت حمایت در انتخابات پست نایب رئیسی فدراسیون را به وی اعطا کند. البته قرار بر این شده تا حیدری در کنار نایب رئیسی فدراسیون مدیریت تیم های ملی را هم بر عهده داشته باشد تا بدین ترتیب بازگشتی پرقدرت به کشتی داشته باشد.

گروه ورزشی - چندی پیش در گزارشی مفصل در افکارنیوز از برنامه های رسول خادم برای بازگرداندن علیرضا حیدری ستاره سابق و سر شناس به کشتی خبر دادیم و نوشتیم که سرپرست فدراسیون کشتی برای پیروزی در انتخابات آتی فدراسیون برنامه ای فراوانی دارد که یکی از مهم ترین آن ها ائتلاف با ستاره ها و پیشکسوتان نامدار و برجسته این رشته است.

به گزارش افکارنیوز ؛ خادم در همین رابطه با علیرضا حیدری چند حلسه محرمانه برگزار کرد و از او دعوت کرد تا در کنار او قرار بگیرد و پستی ویژه را برای این ستاره ۶ مداله کشتی در نظر بگیرد. پیشنهادی که ظاهرا با موافقت اولیه حیدری همراه شد و حالا خبر می رسد که توافقات کامل در این زمینه انجام پذیرفته و علیرضا حیدری در فدراسیون رسول خادم پست خواهد گرفت. ظاهرا خادم با حیدری توافق کرده تا در صورت حمایت در انتخابات پست نایب رئیسی فدراسیون را به وی اعطا کند. البته قرار بر این شده تا حیدری در کنار نایب رئیسی فدراسیون مدیریت تیم های ملی را هم بر عهده داشته باشد تا بدین ترتیب بازگشتی پرقدرت به کشتی داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات