سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما خیلی وقت است خودش را اثبات کرده و جزو مدعیان قهرمانی هستیم.

به گزارش افکارنیوز ، حسین ابن قاسم در خصوص پیروزی ۲ بر یگ فولاد خوزستان برابر داماش عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و از همان نیمه اول فشار زیادی روی دروازه داماش آوردیم. موقعیت های زیادی داشتیم و فکر می کنم در هر ۲ نیمه تیم برتر میدان بودیم.

وی افزود: داماش میزبان بود و بسیار جنگنده هم ظاهر شد. آنها بازی خوبی برابر ما انجام دادند اما فولاد فقط برای پیروزی به رشت رفته بود. جا دارد از نیروی انتظامی و یگان ویژه رشت هم تشکر کنم که میزبانی خوبی از تیم ما داشتند. همچنین از کادر فنی و تماشاگران داماش هم تشکر می کنم که خیلی خوب از تیم فولاد میزبانی کردند و هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکردند.

سرپرست تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه تماشاگران داماش بسیار مودبانه رفتار کردند، گفت: در این بازی نه توهینی به تیم ما شد و نه رفتار بدی از سوی تماشاگران داماش دیدیم. شاید آنها برای خودشان شعارهایی می دادند اما در طول بازی توهینی به تیم ما نکردند.

ابن قاسم درباره اینکه فولاد توانست با این پیروزی وضعیت خوبش در جدول را حفظ کند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۲ بازی قبلی خود را بردیم و اکنون وضعیت بهتری داریم. امیدوارم شرایط همچنان به همین شکل ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که فولاد توانسته خود را برای مدعی قهرمانی بودن اثبات کند، اظهار داشت: فولاد خیلی وقت است خودش را اثبات کرده و مدعی قهرمانی است، اما فوتبال حساب و کتاب ندارد و نمی توان از چیزی مطمئن بود. بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و بازیکنان فولاد توانایی خود را در این فصل به خوبی اثبات کرده اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات