ملی پوش قایقرانی ایران گفت: وقتی با سرپرست فدراسیون صحبت کردیم گفت پولی نداریم و اگر سوال دیگری دارید بپرسید.

به گزارش افکارنیوز ، امین بوداغی درباره ترک اردو توسط ملی پوشان آب های آرام و مشکلات مالی و همچنین خوابگاه ورزشکاران، گفت: وقتی کسی وظیفه ای را برعهده می گیرد باید تا آخر بایستد. وقتی مدیری در شرایط بی پولی بتواند ورزشکاران را نگه دارد آن شخص نمونه است، وقتی پول باشد همه می توانند مدیریت کنند.

وی ادامه داد: وقتی تعدادی از ورزشکاران به دلیل معوقات حقوقشان نزد سرپرست فدراسیون رفتند گفت پول ندارم، سوال بعدی تان را بپرسید. ۱۸ ماه صحبت نکردیم. آنها عادت کرده اند و فکر می کنند وظیفه یک ورزشکار فقط مدال آوری است.

ملی پوش آب های ایران در ادامه صحبت های خود با انتقاد از ابراهیمی، سرپرست سابق فدراسیون مبنی بر عملی نشدن وعده هایش، اظهار داشت: برای مسابقات قهرمانی آسیا جوایزی را تعیین کردند و گفتند به مدال های طلا ۲ میلیون، نقره ۱.۵ میلیون و برنز ۵۰۰ هزار تومان پاداش می دهند، اما خبری نشد. حتی حقوق مان هم عقب افتاده است. یک ورزشکار از همه زندگی و خانواده اش برای حضور در اردو می زند، اما شرایط مناسبی در اردوها حاکم نیست.

بوداغی با اشاره به اینکه پس از برطرف شدن تعلیق، ابراهیمی با نشست های مختلف سعی می کرد این موضوع را اعلام کند، عنوان کرد: حالا که ورزشکاران اردو را ترک کرده اند در مصاحبه هایش می گوید ورزشکاران برای استراحت بین اردوها رفته اند. آنها حتی با ما تماسی نگرفتند که ببینند در چه شرایطی هستیم.

قایقران طلایی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در ماده کایاک ۴ نفره هزار متر، با گلایه از اینکه مسئولان فدراسیون فقط در زمان مدال آوری و مسابقات به ورزشکار نیاز دارند، تصریح کرد: ما قدرت برتر آسیا بودیم و هستیم، اما آیا باید فقط به آسیا بسنده کنیم؟ چرا نباید به مسابقات جهانی برویم؟ ابراهیمی گفته با حضور مربیان خارجی ضرر کرده و از پول بیت المال استفاده می کنیم، سوال من این است آیا هزینه های زیاد در فوتبال از پول بیت المال نیست؟ خواهش تمامی ورزشکاران از وزیر ورزش این است که وی که ورزشی است و در ورزش تخصص دارد مدیر سابق ما را برگرداند.

وی افزود: ما بازی های آسیایی اینچئون را در سال آینده پیش رو داریم که ایران می تواند ۷ مدال در قایقرانی کسب کند. مسئولان از فوتبال حمایت زیادی می کنند که در نهایت می تواند یک مدال برنز بگیرد، مگر قایقرانی کم مدال دارد؟

هفته گذشته ملی پوشان آب های آرام به دلیل عدم پرداخت دستمزدهایشان اردوی تیم ملی را ترک کردند و هنوز هم خبری از بازگشت ملی پوشان نشده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات