عنایتی؛

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: «همانطور که قول داده بودم بعد از گلزنی به استقلال خوشحالی نکردم. »

به گزارش افکارنیوز ، عنایتی در خصوص شکست دو بر یک مقابل استقلال گفت: «ما بازی خوبی انجام دادیم و با توجه به بضاعتی که داریم نتیجه بدی هم نگرفتیم. »

وی در مورد گلزنی خود گفت: «در یک لحظه فکر می کردم می توانم توپ را بگیرم و خدا کمک کرد و این اتفاق افتاد. اما بعد از گل خوشحالی نکردم و این مسئله را قبلا هم گفته بودم وقتی به استقلال گل بزنم خوشحالی نمی کنم. »

مهاجم صبا درباره درگیری اش با جواد نکونام گفت: «در آن صحنه جواد از پشت توپ را دزید. متاسفانه به جای توپ جواد را شوت کردم و او مصدوم شد. از این بابت متاسفم و امیدوارم نکونام خوب شود. »

عنایتی درباره آسیب دیدگی اش عنوان کرد: «در یک صحنه پایم ضربه خورد. یخ گذاشتم و نمی دانم وضعیتم چطور می شود. امیدوارم مشکل خاصی نباشد. »

مهاجم صبای قم در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: «بازیکنان ما فقط ۲۰ درصد قراردادشان را گرفتند و نگران طلبشان هستند. به همین خاطر هم خیلی تمرکز تیمی نداریم. امیدوارم مسئولان و مدیران باشگاه به فکر این مسئله باشند و با حل مشکل باعث شوند تا بازیکنان ما با فکر آزادتر بازی کنند. »

وی در مورد وضعیت صمد مرفاوی در صبای قم گفت: «مرفاوی تازه به این تیم آمده و ۴ باخت متوالی داشته است. او باید بتواند در تیم تحولی ایجاد کند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات