هادی ساعی:

مدیر فنی تیم های ملی تکواندو گفت: هر تصمیمی که قانون بگیرد برای من لازم الاجرا است و اصلاً نمی خواهم قانون را زیر پا بگذارم.

به گزارش افکارنیوز ، روز گذشته (شنبه) سازمان بازرسی نامه ای به وزارت ورزش ارسال کرد مبنی بر اینکه اعضای شورای شهر نمی توانند در انتخابات فدراسیون ها شرکت کنند. بر این اساس هادی ساعی در انتخابات تکواندو، احمد دنیامالی در قایقرانی و عباس جدیدی در کشتی نمی توانند کاندیدا شوند.

با توجه به نامه سازمان بازرسی، انتخابات امروز (یک شنبه) مجمع فدراسیون تکواندو لغو شد که دلیل آن حفظ حقوق کاندیداها به خاطر اعلام قانون جدید در آستانه انتخابات بود.

هادی ساعی در مورد لغو انتخابات فدراسیون تکواندو اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده که افرادی که در شورای شهر هستند نمی توانند در انتخابات فدراسیون تکواندو شرکت کنند ما هم تابع این قانون هستیم و هر موضوعی که قانون مطرح کند را حتماً اجرا می کنیم. اگر قانون اجازه حضور در انتخابات را به من ندهد آن وقت تصمیم می گیرم که کجا و به چه شکلی حضور داشته باشم. بحث این است که من باید زمان داشته باشم تا تصمیم بگیرم که چه برنامه هایی را اجرا کنم.

قهرمان المپیک ۲۰۰۸ پکن در ادامه گفت: روز گذشته ساعت ۵و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر این موضوع را به صورت تلفنی به من خبر دادند و هنوز ابلاغیه ای کتبی به من ارائه نشده است. باید ببینم که تصمیماتی که گرفته شده با استناد به کدام قانون بوده تا من هم آن را بررسی کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که ممکن است از شورای شهر تهران استعفاء کند گفت: راه های دیگری هم وجود دارد و باید آنها را نیز بررسی کنیم. شاید راه آخر استعفاء از شورای شهر باشد، اما در حال حاضر باید قانون را بررسی کنم. به هر حال هر تصمیمی که قانون بگیرد برای من لازم الاجرا است و اصلاً نمی خواهم قانون را زیر پا بگذارم. به هر حال وقتی موضوعی مطرح می شود من هم باید زمان داشته باشم که در مورد آن موضوع فکر کنم.

ساعی در پایان گفت: قرار است وزارت ورزش و جوانان زمان دیگری را برای برگزاری انتخابات فدراسیون تکواندو اعلام کند. بنده از شخص وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم. با درایتی که داشت چنین تصمیمی را گرفت تا شرایط برای همه کاندیدها یکسان باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات