گفته می شود که کریمی در یکی از تمرینات تراکتور ادعا کرده که اگر کرار به تبریز بیاید و مثل همیشه دست به حاشیه سازی بزند، شخصا او را ادب خواهد کرد!

گروه ورزشی - جاسم کرار ستاره جنجالی و پرحاشیه عراقی یکی از بازیکنانی است که همیشه مورد توجه تیم های ایرانی قرار دارد. در فصل نقل و انتقالات نیم فصل استقلال، سپاهان و تراکتور سه مشتری پر و پا قرص و جدی کرار بودند که در نهایت از میان این سه مشتری، این تراکتور بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و توانست ستاره را عراقی را راضی کند تا در نیم فصل دوم پیراهن قرمز تراکتور را بر تن کند.

اتفاقی که هواداران تراکتور را به شدت خوشحال کرد و سبب شد تا زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور با آب و تاب آن را رسانه ای کرد و جذب کرار را یکی از اقدامات بزرگ مدیریتی خود دانست. با این وجود عمر این شاهکار مدیریتی تنها چند روز بود!

به گزارش افکارنیوز ؛ ظاهرا حضور جاسم کرار در تراکتور منتفی شده و قرار نیست تا این ستاره عراقی به تبریز برود. مدیران باشگاه تراکتور مخالفت عبدالوهاب ابولهیل هافبک سابق سپاهان و مدیرعامل فعلی باشگاه الطلبه عراق را دلیل اصلی منتفی شدن این نقل و انتقال دانستند اما بلافاصله ابوالهیل هافبک سابق سپاهان این خبر را تکذیب کرد و اعلام نمود اصلا درخواستی از سوی باشگاه تراکتور برای جذب کرار نداشته که بخواهد با آن مخالفت کند! ظاهرا پشت پرده این ماجرا و منتفی شدن حضور کرار در تراکتور ردپای علی کریمی ستاره تبریزی ها دیده می شود!

گفته می شود بعد از انتشار خبر حضور کرار در تراکتور، کریمی به شدت نسبت به آن واکنش نشان داده و از مدیران تراکتور بایت خرید چنین ستاره پرحاشیه ای انتقاد کرده است. کریمی اساساً رابطه خوبی با این عراقی ندارد و از همین حالا ناراحتی اش را بابت جذب کرار اعلام کرده است.

حتی گفته می شود که کریمی در یکی از تمرینات تراکتور ادعا کرده که اگر کرار به تبریز بیاید و مثل همیشه دست به حاشیه سازی بزند، شخصا او را ادب خواهد کرد! خبری که به سرعت به گوش زنینی زاده و مسئولان باشگاه رسیده و آن ها پس از انتقادات جادوگر، تصمیم گرفته اند از خیر جذب ستاره پرحاشیه ای چون کرار و دردسرهای احتمالی بگذرند. و به ویژه اینکه می دانند که کریمی در این مسائل با کسی تعارف و شوخی ندارد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات