سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: دیروز به خاطر اینکه به بچه ها کم لطفی شده بود به تمرین نرفتم چون از این شرایط ناراحتم.

به گزارش افکارنیوز ، افشین ناظمی درباره مشکلات مالی تیم فوتبال داماش گیلان برای حضور مقابل تیم فوتبال استقلال گفت: پول نداریم و آقای عابدینی نامه ای زده تا این مشکلات حل شود من خودم دیشب از این موضوع مطلع شدم و تا آنجایی که خبر داشتم قرار بود امروز به تهران بیاییم تا برای بازی استقلال آماده شویم.

وی افزود: سه سال است که ما با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم اما داماش را جایگاه خوبی در لیگ برتر نگه داشتیم و با همه مشکلاتی که بوده به هدف خودمان رسیدیم ما نیم فصل دوم ۵ بازیکن از دست دادیم اما بازیکنی به ما اضافه نشد. قرار بود مشکلات مالی تیم برطرف شود که تا الان اتفاق نیفتده است. به هر حال بازیکنان هم زندگی شخصی دارند و اگر مشکلات اقتصادی به آنها فشار بیاورد عملکردشان تحت تاثیر قرار می گیرد. امیدوارم این مشکل برطرف شود چرا که بازیکنان باغیرتی داریم.

ناظمی در ادامه با ابراز گله مندی از هواداران داماش گفت: ما سه سال پول نداشتیم اما با حمایت طرفدارانمان در زمین بازی حاضر می شدیم. اما در بازی روز جمعه بعضی از تماشاگران کم لطفی کردند و علیه بازیکنان شعار دادند. پول نبود اما بازیکنان به عشق مردم بازی می کردند اما حالا همین مردم علیه تیم شعار می دهند.

وی ادامه داد: من هم دیروز به خاطر اینکه به بچه ها کم لطفی شده بود به تمرین نرفتم چون از این شرایط ناراحتم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در پاسخ به این سوال که این تیم در لیگ برتر باقی می ماند تصریح کرد: اگر مشکلات ما حل شود و دست به دست هم بدهیم در لیگ برتر ماندنی هستیم. تیم ما نیاز به حمایت دارد.

وی در پایان درباره اینکه او موافق حضور داماش با این شرایط مقابل استقلال است یا نه گفت: من تابع باشگاه هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند قبول می کنم. امیدوارم شرایط موجود حل شود و بازیکنان فقط به مسائل فنی فکر کنند. ما حتی برای شروع تمرین و تغذیه هم دچار مشکل هستیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات