وزیر ورزش و جوانان در دیدار با روسا و مسئولین سازمان لیگ فدراسیون هایی که لیگ برگزار می کنند با تاکید بر ضرورت رعایت استانداردهای بین المللی در لیگ های ورزشی کشور، جاری شدن اخلاق در فعالیت های ورزشی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش افکارنیوز ، در این نشست دوستانه دکتر محمود گودرزی با بیان اینکه باید راهکاری اتخاذ کنیم که با نارسایی های اخلاقی در لیگ های ورزشی مقابله شود، افزود: با تغییر قوانین و کار زیربنایی آموزشی و فرهنگی باید به سمت ورزش عاری از بی اخلاقی های مشمئزکننده برویم. خوراک مسموم نباید به مردم تزریق شود و در این راه باید تجربیات ذی قیمت شما برگزار کنندگان لیگ های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان این که مفهوم لیگ نباید قلب ماهیت کند، گفت: در دنیا لیگ به دادوستد رایج است. کار ورزشکاران حرفه ای در لیگ تبلور پیدا می کند اما کار نونهالان و نوجوانان هرچند سراسری است اما لیگ نیست. ما باید به سمت تعریف عمومی کمیته بین المللی المپیک از باشگاه ها برویم و در زمینه هایی چون پوشش رسانه ای و حق پخش تلویزیونی، تبلیغات و جذب اسپانسر و ایجاد و استفاده مطلوب از برندها از تجربیات گذشته و راهکاری علمی بین المللی سود ببریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات