ستاره اسبق تیم ملی فوتبال آرژانتین از ایران به عنوان تیمی سختکوش و ناشناخته برای آلبی سلسته نام برد که نباید دست کم گرفته شود.

به گزارش افکارنیوز ، سرخیو باتیستا که در سال های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰ برای تیم ملی فوتبال کشورش معروف به «آلبی سلسته» بازی کرد، در سال گذشته مربی تیم شانگهای چین بود.

وی که پس از جام جهانی ۲۰۱۰ به مدت یک سال تیم کشورش را هدایت کرد، در مصاحبه ای تلویزیونی نظرش را در مورد تیم های همگروه آرژانتین در رقابت های جام جهانی بیان کرد.

او اظهارداشت: از زمانی که گروه بندی مسابقات برزیل انجام گرفت، مشخص شد آرژانتین به وضوح مدعی درجه یک صعود از گروهش است اما این نکته نباید ذهن اعضا تیم ملی را دور از درخشش های احتمالی ایران، بوسنی هرزگوین و نیجریه نگه دارد. حرف من این است با وجود برتری آشکار مقابل این حریفان، این سه حریف نباید به هیچوجه دست کم گرفته شوند.

باتیستا در مورد تیمی که برعهده کارلوس کی روش است، افزود: در بین سه حریف همگروهی نیجریه از همه شناخته شده تر است. بعد بوسنی هرزگوین به خاطر بازی های که در اروپا انجام می دهد و بازیکنانی که در لیگ های اروپایی دارد، مطرح است. در مورد ایران اما باید گفت که کمتر شناختی از آن در دسترس است.

او ادامه داد: آنچه براساس گذشته این تیم می توان گفت، بحث سخت کوشی این تیم است. این تیم مثل جام جهانی ۱۹۹۸ نشان داد که تیمی است که زیاد می کوشد که نتیجه بگیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات