کریم باقری می گوید پرسپولیس با بازیکنان خوب و بااستعدادی که دارد شایسته قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش افکارنیوز ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم در آستانه دیدار با ملوان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: فکر می کنم پرسپولیس نیم فصل دوم را خوب شروع کرده و نتایجی که ما گرفته ایم نشان می دهد بازیکنان با تمام توان خود تلاش می کنند و دوست دارند که نتایج خوبی بگیرند و بردهای ما هم به خاطر همین انگیزه بازیکنان است.

او ادامه داد: درست است که رقابت در بالای جدول نزدیک است اما امیدوارم که روند رو به رشد پرسپولیس ادامه دار باشد و بازیکنان انگیزه خود را تا آخر فصل حفظ کنند. واقعا حق پرسپولیس است که قهرمان شود چرا که بازیکنان خوب و بااستعدادی داریم و شکر خدا بعد از گذشت چند بازی از نیم فصل دوم به نظم خاصی رسیده ایم.

باقری درباره اینکه پرسپولیس تاکنون بیشتر آمارهای خوب را در لیگ از خود به جای گذاشته گفت: به هر حال ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم. نیلسون با تجربه خود دروازه را محکم کرده، خط دفاع باتجربه ای هم داریم. خط هافبک و حمله ما هم جوان است و خدا را شکر این بازیکنان از ابتدای فصل خیلی خوب کار کرده اند.

مربی پرسپولیس درباره حواشی که از ابتدای فصل برای پرسپولیس به وجود آمد و به طور مثال علی دایی بار دیگر مقابل فدراسیون قرار گرفت گفت: امیدوارم هر مسئله ای که پرسپولیس مربوط می شود، از سوی مدیران فدراسیون به خوبی مدیریت شود و تصمیمی نگیرند که روند خوب پرسپولیس لطمه بخورد. به هر حال این اتفاقات برای تیم های بزرگ همیشه وجود دارد و متاسفانه در فوتبال ما این گونه است.

او درباره اینکه چقدر برای پرسپولیس در فصل جاری شانس قهرمانی قائل است گفت: همه ما امید داریم که این عنوان را به دست بیاوریم اما شرط اول این است که در تمرین ها با انگیزه کار کنیم و همه تلاش خود را انجام دهیم. به هر حال هواداران ما انتظار بازی های خوب و قهرمانی دارند. امسال هم شرایط خوبی داریم و فکر می کنم بعد از چند سال می توانیم با قهرمانی، هواداران را خوشحال کنیم.

باقری درباره تاثیر همکاری او و دایی در موفقیت پرسپولیس گفت: من تا جایی که بتوانم تمام تلاشم را انجام می دهم تا پرسپولیس موفق شود. در تمرین ها و بازی ها با بازیکنان صحبت می کنم و تجربیات و نظراتم را انتقال می دهم. فقط همین از دست من برمی آید.

مربی پرسپولیس در پایان در واکنش به مباحثی که پیرامون تغییرات مدیریتی در پرسپولیس به وجود آمده بود به ایسنا گفت: این تیم احتیاج به آرامش دارد و اینکه دور از حواشی باشد. البته حاشیه برای تیم های بزرگ همیشه بوده است. اما امیدوارم مسئولان ورزش ما بدانند که پرسپولیس باید آرامش داشته باشد. امیدوارم آن ها کاری نکنند که بعدا پشیمان شوند. امسال پرسپولیس شرایط خوبی دارد و نباید با برخی تصمیم ها روند خوبش را متوقف کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات