کبه:

مهاجم مصدوم استقلال گفت: «در داماش هم که بودم پولی وجود نداشت ولی آنها احترام می گذاشتند ولی در استقلال نه پول است نه احترام. »

به گزارش افکارنیوز ، چند وقتی است که در استقلال خبری از ساموئل نیست. این بازیکن که در اوج آمادگی به سر می برد، به علت مشکلات مالی و عدم پرداخت حق و حقوق خود در تمرینات شرکت نمی کند. اما این مشکل فقط گریبانگیر ساموئل نیست بلکه دیگر خارجی آبی پوشان نیز از عدم پرداخت پول خود شاکی است. بوبکر کبه که فقط دو دقیقه برای استقلال بازی کرد و پس از آن با مصدومیت روبرو شد شاکی جدید این روزهای استقلال است. با او گفتگویی انجام دادیم که در زیر پیش روی شماست؛

* وضعیت چطور است؟

- خدا را شکر شرایط بهتری دارم. شانس آوردم که پس از آن ضربه رباط من پاره نشد. به گفته دکتر نوروزی یک معجزه بود و حالا فکر می کنم از دو هفته دیگر بتوانم کار با توپ را آغاز کنم.

* بازی های استقلال را که از تلویزیون نگاه می کنی چه حسی داری؟

- باید بگویم که جنب و جوش زیادی دارم و دوست دارم این تیم زودتر به گل برسد. اگر استقلال موفق شود اعتبار من هم بیشتر خواهد شد و من خواستار پیروزی تیم محبوبم هستم.

* قلعه نویی هم اعتقاد ویژه ای به تو دارد و پیگیر وضعیت تو شده؛

- این لطف خداست که قلعه نویی به من اعتقاد و اعتماد زیادی دارد و ناراحتم که تاکنون نتوانستم او را کمک کنم. تلاش می کنم زودتر آماده شوم و به میدان برگردم تا جواب اعتماد او را با بازی های خوب بدهم اما در اینجا باید به موضوعی اشاره کنم.

* چه موضوعی؟

- در این مدت باشگاه به من کمک نکرد و فقط قلعه نویی و چند بازیکن تیم به فکر من بودند. من هیچ حرفی از پول نزدم اما آنها نیز شرایط من را پیگیری نمی کنند. قلعه نویی خیلی به من دلگرمی می دهد ولی باشگاه تاکنون برای من خانه ای اجاره نکرده در حالی که این موضوع وظیفه آنها است در این باشگاه فقط قلعه نویی و عده ای از بازیکنان به من احترام می گذارند.

* مثل اینکه خیلی ناراحتی؟

- بله، من در داماش هم که بودم پولی وجود نداشت ولی آنها احترام می گذاشتند ولی در استقلال نه پول است نه احترام و تنها دل خوشی من شده پیگیری های قلعه نویی.

* یعنی تا به این حد خانه برای تو اهمیت دارد؟

- بله همسر من باردار است و چند روز دیگر در پاریس فرزندم به دنیا می آید و خانواده ام باید در کنار من باشند. از مسئولان خواهش می کنم مشکل مسکن من را حل کنند. چند روز پیش به همراه یکی از دوستانم از چند منزل مسکونی که در کنار مدرسه فرانسوی ها بود بازدید کردم و شرایط خوبی داشت و پسرم هم می توانست به تحصیل ادامه دهد ولی باشگاه اقدامی انجام نداد تا این موقعیت خوب از دست برود.

* حالا با این بی پولی در تهران چه کار می کنی؟

- هیچ پولی از باشگاه نگرفتم و هر چه داشتم خرج کردم. حتی پول تاکسی هم ندارم. قرار بود به من پول ایرانی بدهند ولی این کار را نکردند. مبلغی پول در کارت بانکی خارجی من هست ولی نمی دانم چطور باید از آن استفاده کنم.

* در داماش هم با چنین مشکلی روبرو بودی؟

- من از مسئولان داماش تشکر می کنم. درست است که آنجا به من سخت گذشت ولی همیشه امیدوارم موفق باشند زیرا ناظمی و عابدینی تلاش زیادی می کنند.

* و حرف آخر؛

- از دکتر نوروزی تشکر زیادی دارم. او همیشه تلاش می کند تا من هر چه زودتر بتوانم به میادین برگردم و قدردان زحمات او هستم و همچنین از هواداران استقلال هم تشکر می کنم که به فکر من هستند و دوست دارند زودتر برگردم و برای استقلال بازی کنم. جواب محبت آنها را هم با حضور در میدان خواهم داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات