صادقیان؛

هافبک نفوذی پرسپولیس گفت: «این که خلعتبری در بازی ها سرم داد و فریاد می کند چندان خوشایند نیست. »

به گزارش افکارنیوز ، مصاحبه محمدرضا خلعتبری علیه پیام صادقیان باعث ناراحتی بیش از حد بازیکن جوان پرسپولیس شده است. خلعتبری گفته صادقیان زیاد تکروی می کند و به کسی پاس نمی دهد. حتی همین موضوع باعث درگیری لفظی دو بازیکن در دیدار با سایپا شده بود. اما صادقیان در حالی که بسیار از دست هم تیمی اش ناراحت بود جواب خلعتبری را داد و مسائلی را مطرح کرد که در زیر می آید:

* گویا از دست خلعتبری خیلی ناراحتی؟

- در یکی از مصاحبه های خلعتبری خواندم که گفته بود صادقیان تکروی می کند و به کسی پاس نمی دهد. باور کنید وقتی متوجه حرف های محمدرضا شدم تعجب کردم. چرا که آمار بازی هایم نشان می دهد که من پاس می دهم یا خیر. ضمن این که بازیکنان پرسپولیس به خوبی می دانند که من عاشق پاس گل دادنم. بنابراین نمی دانم چرا خلعتبری چنین حرفی زده؟

* مقابل سایپا برای دومین بار خلعتبری بر سر تو داد و فریاد کرد؟ دلیلش چه بود؟

- واقعا نمی دانم دلیل داد زدن های محمدرضا برای چیست.

* دفعه قبل هم به خاطر حرکت او خیلی ناراحت بودی و می گفتی جلوی دوربین تلویزیون این طور فریاد زدن ها قشنگ نیست؟

- من هم از این حرکات تعجب می کنم. همیشه سعی کردم بازی خودم را انجام بدهم و همه دیدند که خیلی تلاش می کنم برای تیمم مثمرثمر باشم و کاری به کار کسی هم ندارم. تمام بچه ها می دانند عملکردم از لحاظ فنی چه طوری است. همچنین آمار پاس هایی که از ابتدای فصل تاکنون دادم نشان می دهد که در این مورد در پرسپولیس نفر اولم. بنابراین دلیل صحبت های خلعتبری را نمی دانم و این که او در بازی ها سرم داد و فریاد می کند چندان خوشایند نیست.

* فکر می کنی چرا بازیکن باتجربه ای مانند خلعتبری باید چنین مصاحبه ای کند؟

- باور کنید اصلا صحبت های خلعتبری برایم مهم نیست. باید در بازی ها و میادین جواب این طور حرف ها را بدهم. در تمام بازی ها سعی کردم کاری که به ذهنم می رسد و می دانم درست است را انجام بدهم. اتفاقا علاقه زیادی به ارسال پاس گل دارم و در بازی ها سعی می کنم بچه ها را صاحب موقعیت گل کنم.

* با خود خلعتبری راجع به این موضوع حرف زدی؟

- فعلا که خیر، اما خودم در روزنامه ها مصاحبه خلعتبری را خواندم. فقط از محمدرضا یک سئوال دارم، در کدام صحنه من پاس ندادم؟ همه توپ ها که نباید به خلعتبری برسد. مگر در تیم بازیکن دیگری وجود ندارد؟ ! همه در پرسپولیس بازیکن یک تیم هستیم و باید به یکدیگر پاس گل بدهیم. شاید در یک بازی شرایط مثل گذشته نبود و بالا و پایین زیاد وجود داشته باشد. باید موقعیت برای بقیه بچه ها هم مهیا شود و در تمام بازی ها نباید موقعیت های گلزنی صرفا به خلعتبری ختم شود که این طوری حرف زده اما همانطور که گفتم این حرف ها برایم مهم نیست و من فقط کار خودم را انجام می دهم.

* یعنی این انتقادات که از تو شده که صادقیان تکروی می کند را قبول نداری؟

- من کجا تکروی کردم؟ ! در بازی های قبلی هم گل زدم، هم پاس گل دادم و یک پنالتی هم برای تیم گرفتم. فکر می کنم عملکردم خوب بوده و بازی های بدی انجام ندادم. نمی دانم چرا چنین بحث هایی در موردم مطرح شده. اگر من تکروی کردم پس این همه آمار را چطور بر جا گذاشتم؟ آیا خوب است من هم مصاحبه کنم و بگویم خلعتبری تکروی می کند؟ ! محمدرضا یک بازیکن فوق العاده تکنیکی و دریبل زنی است که من خودم به شخصه خیلی فوتبالش را قبول دارم اما بعضی اوقات که او هم نمی تواند به موقع پاس بدهد ما هم باید بگوییم تکروی می کند؟ این صحبت ها اصلا درست و قشنگ نیست.

* بگذریم، مقابل سایپا یکی از بهترین های پرسپولیس بودی و توانستی یک پاس گل زیبا به مسلمان بدهی؟

- خدا را شکر در این بازی شرایطم خیلی خوب بود. در صحنه گلزنی همه چیز ایده آل و خوب پیش رفت. بچه ها هم کمک کردند تا این گل زیبا به ثمر برسد. خودم هم بازی خوبی انجام دادم. خوشحالم از این که تیم محبوبم دوباره برنده شد و توانست موقعیتش را درصدر جدول مستحکم تر کند.

* فکر می کردی در آن شرایط پاست به مسلمان برسد؟

- بله، من خودم در آن صحنه می دانستم مشغول چه کاری هستم و فکرش را می کردم توپم به محسن برسد و او هم آن را تبدیل به گل کند. قبلا هم ثابت کرده بودم می توانم چنین پاس هایی را ارسال کنم.

* در این بازی عملکردت خیلی خوب بود و دو توپت هم به تیر دروازه خورد، افسوس نمی خوری؟

- من کار خودم را می کنم اما هر چه قسمت باشد همان می شود. آن دو ضربه ای که زدم و به تیر خورد باید بگویم که خیلی بدشانس بودم، خیلی افسوس خوردم که چرا آن دو توپ تبدیل به گل نشدند. البته فوتبال همین است نمی توان کاری کرد.

* مسلمان کلی از پاست تقدیر کرده؟

- من و محسن مدت ها کنار یکدیگر بازی کردیم و می توانیم به راحتی یکدیگر را در زمین پیدا کنیم.

* دوباره به عنوان فنی ترین بازیکن میدان انتخاب شدی، نظرت چیست؟

- بله، در دو بازی قبلی کارشناسان لطف کردند و مرا به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب کردند. نظر لطف شان است و از آنها بابت این محبتی که نسبت به بنده داشتند تشکر می کنم.

* در مصاحبه ات گفتی آنهایی را که باعث شدند کی روش مرا نبیند نمی بخشم؟

- من نگفتم آنهایی که باعث چنین اتفاقی شدند را نمی بخشم بلکه گفتم اگر کسی باعث شود به تیم ملی راه پیدا نکنم را به خدا واگذار می کنم.

* با این بازی هایی که انجام دادی، قبول داری باید جزو گزینه ها باشی؟

- تمام تلاشم را می کنم تا جزو گزینه های تیم ملی باشم. بقیه اش به سلیقه سرمربی تیم ملی بستگی دارد. اگر آقای کی روش صلاح بداند به تیم ملی دعوت خواهم شد.

* مقابل ملوان انزلی هم گل می زنی؟

- همیشه گفتم، باز هم می گویم من درتمام بازی ها مصمم هستم برای پرسپولیس گلزنی کنم یا پاس گل بدهم. ما یک بازی بسیار سخت را در انزلی پیش رو داریم. باید بتوانیم هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.

* احتمال دارد ملوان را هم ۶ تایی کنید؟

- (می خندد) مگر قرار است در هر بازی ۶ گل بزنیم؟ بازی با مس استثنا بود. حتی شده یک گل بزنیم باید این کار را بکنیم و ببریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات