هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس/

حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش افکارنیوز ، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار به پایان رسید که در آن آرسنال و چلسی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار که در هوای بارانی شهر لندن برگزار شد دو تیم بازی متعادلی از خود نشان دادند و سعی کردند توپ و میدان را در دست بگیرند. اولین حمله جدی مسابقه را بازیکنان چلسی خلق کردند که سانتر برانیسلاو ایوانویچ را رامیرس از بالای دروازه به بیرون زد. در دقیقه ۳۵ خطرناک ترین صحنه مسابقه شکل گرفت. پاس زیبای ادن هازارد به فراک لمپارد رسید و ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی به تیر دروازه اصابت کرد و تورس نیز در برگشت نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند.

آرسنال در ادامه بیشتر صاحب توپ شد. حرکت عمقی مسوت اوزیل نیز در محوطه جریمه چلسی سودی نداشت. هر چند آرسنالیها اعتقاد داشتند که ویلیان در این صحنه مرتکب خطای پنالتی شده است.

در دقایق پایانی نیمه نخست نیز نفوذ ادن هازارد توپ را برای ویلیان فراهم کرد که ضربه بغل پای این بازیکن را شزنی دروازه بان آرسنال به خوبی مهار کرد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در ادامه اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی آرسنال در دقیقه ۷۸ می توانست دروازه چلسی را باز کند که ضربه او از کنار دروازه به شکل خطرناکی از دست رفت تا همچنان عدد صفر در مقابل هر دو تیم شکل گرفته باشد. ۵ دقیقه بعد باز هم مهاجم فرانسوی آرسنال می توانست گلزنی کند که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت مهمترین بازی این هفته با تساوی بدون گل به پایان برسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات