هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر؛

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران امروز ۳ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش افکارنیوز ، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران روز سه شنبه ۳ دیماه با برگزاری هشت دیدار آغاز می شود.

**ملوان - پرسپولیس
دایی از قوها امتیاز می خواهد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این هفته و در ساعت ۱۴: ۳۰ میهمان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی است و تقابل دوباره دایی و اسکوکیچ نیز در این مسابقه از نکات قابل توجه این دیدار است و باید دید که شاگردان علی دایی که پس از شکست سنگین مس کرمان آن هم در یک دیدار خارج از خانه طعم خوش پیروزی های بیرون از تهران را چشیده اند آیا باز هم می توانند چنین خاطره خوشی را برای هواداران زنده کنند یا خیر.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر با کسب ۳۶ امتیاز از ۱۹ بازی اخیر خود توانسته صدر جدول را به تسخیر درآورد اما تیم فوتبال نفت تهران با سر خپوشان پایتخت هم امتیازات و سایه سنگین نفتی ها بر روی سر خپوشان احساس می شود و دایی به دنبال فاصله گرفتن از سایر رقبا است. اما تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که با تغییر و تحولاتی که این اواخر در مالکیت تیم بو جود آمده به نظر می رسد که انگیزه های لازم را برای رویارویی با حریفان پیدا کرده و با توجه به اینکه ملوانان توانسته اند در هفته نونز دهم تیم فوتبال استقلال خوزستان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد از شرایط نسبتا خوبی برخوردار شده اند و اکنون با ۲۷ امتیاز از ۱۹ بازی رده ۷ جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان است که رضا سخندان و مهدی عالیقدر به عنوان کمک داور وی را همراهی می کنند و اشکان خورشیدی هم داور چهارم است.

**گسترش فولاد - صبای قم
خطیبی و مر فاوی رو در روی هم می شوند

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم در حالی که به مصاف صبای قم می رود که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار است و این مسابقه در ساعت ۱۴: ۳۰ آغاز می گردد البته شاگردان خطیبی نسبت به شاگردان مرفاوی از شرایط بهتری در جدول رده بندی برخوردار هستند به انضمام اینکه گسترش فولاد در هفته نوزدهم مقابل فجر به تساوی بدون گل دست پیدا کرده و صبای قم در آن سو بازی را با نتیجه ۲ بر یک به تیم فوتبال استقلال تهران واگذار کرده اند و در حال حاضر شرایط نسبتا نا مطلوبی را نسبت به حریف خود دارند.

شایان ذکر است: گسترش فولاد تبریز هم اکنون با کسب ۲۰ امتیاز از ۱۹ بازی در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و صبای قم نیز با همین تعداد بازی و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه ۱۳ جدول رده بندی قرار گرفته است.

قضاوت این دیدار بر عهدهغلامرضا جباری می باشد که رسول فروغی و رضا عبدوس وی را همراهی می کنند. داور چهارم هم حمید حاج ملک می باشد.

**سایپا - ذوب آهن
نبرد صنعت کاران

تیم فوتبال سایپای البرز در هفته بیستم و در ساعت ۱۴: ۳۰ از حریف اصفهانی خود یعنی ذوب آهن اصفهان پذیرایی می کند، این مسابقه در حالی برگزار می شود که شاگردان فیرات توانسته اند با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۹ بازی در جایگاه ۸ جدول رده بندی قرار گیرند و در سوی دیگر ذوب آهن اصفهان که این روز ها برای فرار از قعر جدول دست و پای می زند در حال حاضر با ۱۶ امتیاز از ۱۹ بازی در رده ۱۴ جدول قرار دارد البته طرفداران ذوب آهن امیدوار هستند که با ورود تقوی تغییر و تحولات عمده ای را در کسب امتیازات شاهد باشند.

قضاوت این بازی بر عهده تورج حق وردی می باشد که بهرام حسینی و محمد جواد مداح کمک های وی هستند و هادی حاج عباسی داور چهارم این بازی است.

**مس - تراکتور سازی
کامپیوتر به مصاف مس مظلومی می رود

تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در هفته بیستم و در ساعت ۱۵ میهمان تیم فوتبال مس کرمان خواهد بود. این در حالیست که شاگردان مجید جلالی تا کنون توانسته اند ۳۳ امتیاز از ۱۹ بازی خود بدست آورند و جایگاه پنجم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهند اما مسی ها تنها با کسب ۱۴ امتیاز از ۱۹ بازی در رده ۱۶ جدول قراردارند و خطرات بسیاری را احساس می کنند البته شرایط مس از نظر نتیجه گیری در هفته گذشته بهتر از حریف تبریزی خود بوده است زیرا آن ها با تساوی یک بر یک با ذوب آهن در هفته نوزدهم توانسته از یک امتیاز آن دیدار را به خود اختصاص دهند اما تراکتورسازی با شکستی که با نتیجه ۲ بر یک از سپاهان متحمل شد درصدد است تا خود را در کورس رقابت با بالانشینان جدول حفظ کند.

قضاوت این دیدار بر عهده سید مهدی سید علی می باشد که مصطفی فراهانی و هادی طوسی وی را همراهی خواهند کرد و علی صفایی نیز داور چهارم خواهد بود.

**سپاهان - فجر
طلوع فجر در آسمان اصفهان

تیم فوتبال سپاهان در این هفته در ساعت ۱۵ میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که بیشتر احتمالات گویای پیروزی یاران کرانچاراست. زیرا طلایی پوشان اصفهان اکنون با ۳۰ امتیاز از ۱۹ بازی در رتبه ششم جدول رده بندی قراردارند و در هفته ۱۹ نیز توانسته اند تیم تراکتورسازی را شکست دهند و از نظر نفرات نیز به نظر برتر از حریف خود هستند.

در سویی دیگر نیز فجر شهید سپاسی شیراز که از هدایت یاوری برخوردار است با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۹ بازی در رده ۱۵ جدول قرارگرفته ضمن اینکه دیدار هفته ۱۹ خود را نیز با نتیجه تساوی صفر با گسترش فولاد به پایان رساند و به تقسیم امتیازات اکتفا کرده است و حالا باید دید که آیا مقابل این حریف اصفهانی خود می تواند کسب نتیجه کند یا خیر؟

قضاوت این دیدار بر عهده البرز حاجی پ. ر است که مجید ویشگاهی و مهدی ناصحی وی را همراهی خواهند کرد و وحید کاظمی هم به عنوان داور چهارم انتخاب شده است.

**فولاد - راه آهن
لوکوموتیو رانان راهی خوزستان می شوند

تیم فوتبال راه آهن در هفته جاری در ساعت ۱۵ میهمان تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد بود و به نظر می رسد که یاران منصور ابراهیم زاده کار سختی برای مقابله با حریف خود دارند تا بتوانند دست پر از میدان خارج شوند زیرا یاران که تا کنون با کسب ۳۵ امتیاز از ۱۹ بازی در رده چهارم جدول قرار دارد وبه فکر صدرنشینی است اما تیم فوتبال راه آهن با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۹ بازی توانسته رده یازدهم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد و باید دید که تفکرات فکری در این دیدار نسبت به تفکرات ابراهیم زاده برتر ی می یابد یا اینکه ابراهیم زاده گوی سبقت را از فرکی می رباید.

داور این بازی جمشید دانش مهر است و مهدی الوندی و بابک عباسقلی زاده وی را همراهی می کنند و داور چهارم نیز محمدحسین زاهدی فر است.

**نفت تهران - استقلال خوزستان
استقلال با ویسی به نفت رسید

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته جاری میهمان تیم فوتبال نفت تهران است که این دیدار نیز در ساعت ۱۵ برگزار شود این مسابقه در شرایطی برگزار گردد که نفت تهران تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رتبه دوم جدول قرار دارد و با ۳۶ امتیاز یحیی گل محمدی اکنون در اندیشه صدر نشینی است اما یاران عبداله ویسی که در هفته نوزدهم با نتیجه ۲ برصفر متحمل شکست از ملوان شدند و هم اکنون با ۲۲ امتیاز از ۱۹بازی در رتبه ی ۱۰ جدول قراردارند و در اندیشه ی آن هستند تا خود را به نیمه ی بالای جدول رده بندی برسانند.

داوری این دیدار بر عهده شاهین حاج بابایی است که حسن یوسفی و تورج عیوض محمدی وی را همراهی خواهند کرد و رضا عادل داور چهارم خواهد بود.

**استقلال - داماش

تیم فوتبال استقلال تهران آخرین دیدار هفته بیستم را مقابل داماش گیلان برگزار خواهد کرد. این دیدار در ساعت ۱۶: ۲۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و یاران امیرقلعه نویی به دنبال آن هستند که فاصله امتیازات خود را با حریفان بیشتر کنند و در صدد گرفتن سه امتیاز این دیدار از یاران افشین ناظمی هستند و این در حالیست که تیم استقلال اکنون با ۳۵ امتیاز از ۱۹ بازی در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفته و تیم فوتبال داماش گیلان با ۲۲ امتیاز از ۱۹ بازی توانسته جایگاه نهم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات