رئیس ورزش جزیره کیش گفت: با جذب اسپانسر هزینه های حضور دو تیم زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی در این جزیره تامین شد.

به گزارش افکارنیوز ، حسین جلالی درباره اردوی تیم زیر ۲۲ سال فوتبال ایران در جزیره کیش و دیدار تدارکاتی این تیم مقابل کره جنوبی اظهار داشت: هر ۲ تیم روز ششم دی ماه وارد جزیره کیش می شوند و قرار است به مدت ۱۰ روز در این جزیره اردو داشته باشند.

وی افزود: دیدار تدارکاتی تیم زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی روزهای ۸ و ۱۳ دی در ورزشگاه جزیره کیش برگزار می شود و سپس این دو تیم عازم عمان خواهند شد تا در مسابقات زیر ۲۲ سال آسیا شرکت کنند.

رئیس ورزش جزیره کیش خاطرنشان کرد: برای تامین هزینه های اردوی این ۲ تیم اسپانسر جذب کردیم که با حضور این اسپانسر تمامی هزینه های اقامتی تیم زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی تقبل شده است.

جلالی از تحولات صورت گرفته برای تجهیز ورزشگاه کیش خبر داد و تصریح کرد: در مجموعه المپیک ورزشگاهی وجود داشت که مدت ها بود بازسازی نشده بود. زمین چمن و نور ورزشگاه مدت ۱۵،۱۶ سال کیفیت لازم را نداشته و ورزشگاه بسیار کم نور بود.

وی گفت: اکنون نور ورزشگاه به ۱۲۰۰ لوکس افزایش یافته و در حالی که رختکن استاندارد مورد تایید AFC و فدراسیون فوتبال در این ورزشگاه وجود نداشت آن رختکن را به ۴ رختکن تبدیل کرده ایم و با بازسازی ورزشگاه و ایجاد VIP و اتاق کنفرانس، ورزشگاه مجموعه المپیک کیش آماده برگزاری مسابقات بین المللی است.

مسئول ورزش جزیره کیش یادآور شد: صندلی های ورزشگاه در حال نصب و رنگ آمیزی است و این ورزشگاه با گنجایش ۱۰ هزار نفر زمین چمن بسیار مناسب و نور کافی آماده برگزاری دیدارهای بین المللی است.

جلالی خاطرنشان کرد: هر دو دیدار ایران و کره جنوبی ساعت ۱۷: ۳۰ برگزار خواهد شد و قرار است پخش زنده تلویزیونی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات