اگر دایی حقم را نگیرد دیگر سر تمرین هم نمی روم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نبی هر شب یک خواب برایم می بیند و چون قیافه ام کمی ترسناک است می ترسم تبخال بزند.

به گزارش افکارنیوز ، قاسم دهنوی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر ملوان درباره خبر محرومیتش اظهار داشت: زمانی که داشتم خودم را گرم می کردم از طریق یکی از خبرنگاران متوجه شدم که محروم هستم. هنوز نمی دانم حرف شیرینی را باور کنم یا نه. من به خاطر علی دایی به پرسپولیس آمدم و هیچ کس به غیر از دایی نمی تواند مشکلم را حل کند.

وی با بیان اینکه باور کنید هیچ پولی از سپاهان دست من نیست، خاطرنشان کرد: نمی دانم مشکل اصلی من چیست که هر هفته مرا محروم می کنند. پرسپولیس هم هنوز هیچ پولی به من نداده است. در حالی که تیم مان صدر جدول قرار دارد هیچ کس یک خسته نباشید هم به من نگفت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: ابتدای فصل از حضور در میادین فوتبال محروم بودم که خوشبختانه آن مشکل حل شد اما حالا به خاطر پول هر هفته من را محکوم می کنند و هیچ کس نمی تواند این مشکل را حل کند.

دهنوی تصریح کرد: نبی هر شب یک خواب برایم می بیند. من نگرانش هستم که چون قیافه ام کمی ترسناک است، خدای ناکرده تبخال نزند. بهتر است زودتر تکلیف من را مشخص کند و اعلام کند تا چه زمانی محروم هستم تا بتوانم برای مسابقات برنامه ریزی کنم.

وی با تاکید بر اینکه قصد داشتم وارد زمین شوم که متوجه محرومیتم شدم، اظهار داشت: پیشنهاد می کنم نبی بگوید چه خوابی برای من دیده است. اگر دایی نخواهد حق من را بگیرد دیگر سر تمرین هم نمی روم. چرا که من به خاطر دایی به پرسپولیس آمدم و می خواهم مشکلم را حل کند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ۴ هفته است که مرا محکوم می کنند ونمی دانم چه باید بکنم. هر هفته تمرین می کنم و روز مسابقه می گویند محروم هستم. چیزی نمانده که شب ها با قرص خواب بخوابم. این صحبت ها را با عصبانیت می گویم و ممکن است خیلی ها از دستم ناراحت شوند. به هر حال آرزو می کنم مشکلاتم زودتر حل شود و بتوانم برای پرسپولیس به میدان بروم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات