باید فرق تیم های بزرگ و کوچک را بدانید

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بازیکنانم کمی از پرسپولیس ترسیده بودند و بعد از خوردن گل ترس شان ریخت.

به گزارش افکارنیوز ، دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما با دو مهاجم مقابل پرسپولیس بازی کردیم و ۶ موقعیت گل به دست آوردیم، شاید هم ۷ موقعیت. نمی توان با دو مهاجم مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ بازی کرد و ۵۰ موقعیت گل داشت. نمی خواهم جواب افرادی را بدهم که فوتبال را نمی دانند. امیدوارم که روزی متوجه شوید، من ناراحت هستم زیرا که ۳ امتیاز را در بازی با پرسپولیس از دست داده ام و نمی توانم بخندم.

وی ادامه داد: در شروع بازی بازیکنانمان استرس زیادی داشتند و احترام زیادی به پرسپولیس گذاشتیم و به خاطر همین احترام بود که گل خوردیم. بعد از این گل ترس بازیکنان ریخت، بازیکنان ما در شروع بازی کمی از پرسپولیس ترسیده بودند اما بعد از گل ترس شان ریخت در حالی که باید قبل از گل به همان سبک بازی می کردند.

سرمربی ملوان در مورد داوری مسابقه گفت: نمی خواهم زیاد در مورد داوری حرف بزنم. در ۶ ماه گذشته که در ملوان بوده ام چند بار داوری به ضرر ما صورت گرفته است. بین تیم های بزرگ و کوچک فرق است که باید آن را بدانید.

اسکوچیچ با اشاره به شرایط تیم های بزرگ گفت: باشگاه های بزرگ همیشه بزرگ هستند و نمی توان انکار کرد که پول در زندگی همه کار می کند. رئال مادرید همیشه رئال مادرید است.

وی در مورد وضعیت زمین مسابقه گفت: این زمین برای گاوبازی خوب است نه فوتبال.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات