علی دایی:

علی دایی از بی مسئولیتی سعید شیرینی در پرسپولیس به ستوه آمده و از رویانیان خواسته هرچه زودتر وی را از سمتش برکنار کنند. شیرینی مخالفان کمی در پرسپولیس ندارد…

به گزارش افکارنیوز ، در حالیکه چند دقیقه ای بیشتر به پایان بازی سخت و نفسگیر مقابل ملوان باقی نمانده بود و علی دایی قصد اضافه کردن نیروی تازه نفسی را به ترکیب تیمش داشت، به یکباره در کنار زمین و از طریق ناظر بازی اعلام شد که قاسم دهنوی به دلیل محرومیت حق حضور در میدان را ندارد و پرسپولیسی ها باید گزینه دیگری را برای تعویض انتخاب کنند!

اتفاقی که خشم و عصبانیت سرمربی پرسپولیس را در پی داشت و از نگاه های معنادارش به سرپرست تیم، می شد حدس زد که سعید شیرینی مقصر اصلی این اتفاق تشخیص داده شده است. علی دایی با وجود برد شیرین و دلچسب تیمش مقابل ملوان و در حالیکه رختکن پرسپولیسی ها کاملا فضای شاد و مفرحی داشت، نسبت به عملکرد سرپرست پرسپولیس انتقاد کرد و با صدای بلند اعتراض خودش را نسبت به وضعیت قاسم دهنوی و عملکرد ضعیف شیرینی اعلام کرد.

البته این پایان کار نبود و علی دایی شب گذشته در تماسی که با قائم مقام باشگاه پرسپولیس داشت، نسبت به بی اطلاعی شیرینی از محرومیت بازیکن پرسپولیس و مشکلاتی که برای تعویض پرسپولیسی ها بوجود آمد، معترض شد و اعلام کرد که با توجه به این اتفاق و ضعفی که در سرپرستی پرسپولیس احساس می شود و البته رفتن احتمالی محمد رویانیان، باشگاه به فکر انتخاب جانشین شیرینی باشد.

گفته می شود خود شیرینی هم که از برخورد و رفتار دایی گله مند شده، دیگر تمایلی به ادامه همکاری با پرسپولیسی ها ندارد و بحث استعفا از سرپرستی پرسپولیس را با رویانیان در میان گذاشته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات