تکلیف مدافع استقلال برای سفر به قطر به دلیل آماده نشدن ویزای این بازیکن مشخص نشده است.

به گزارش افکارنیوز ، پژمان منتظری که بعد از پایان تیم های استقلال و داماش در رختکن بازیکنان هم تیمی خود خداحافظی کرد هنوز موفق به دریافت ویزای کشور قطر نشده است.

این بازیکن که از ۲ تیم چینی و یک تیم قطری پیشنهاد جدی دارد و عزم خود را برای ترک استقلال جزم کرده قصد دارد برای مذاکرات نهایی ابتدا به کشور قطر برود.

طی یکی دو هفته گذشته سرمربی تیم استقلال مخالفت خود را با جدایی منتظری اعلام کرد و مدعی شد که تیمش نمی تواند با دو مدافع در سه جام مختلف شرکت کند از همین رو مسئولان تیم استقلال همچنان در تلاش هستند تا مدافع خوزستانی خود را به ماندن در این تیم راضی کنند.

علی فتح الله زاده به همراه قلعه نویی و مسئولان دیگر استقلال طی روزهای گذشته با برگزاری جلسات مختلف خواهان ماندن منتظری بودند اما این بازیکن به دلیل آنکه دوست دارد فضای متفاوت از فوتبال ایران را تجربه کند و همچنین پیشنهاد خوب مالی باشگاه های چینی و قطری مدافع استقلال را مصمم کرده تا از جمع آبی پوشان جدا شود.

منتظری که در زمان سرمربیگری ناصر حجازی از فولاد خوزستان به جمع استقلالی ها اضافه شد دوست دارد در فضای مسالمت آمیز از جمع آبی پوشان جدا شده ولی تا امروز موفق به دریافت ویزای کشور قطر نشده است با این وجود به احتمال فراوان منتظری در دیدار روز یکشنبه آینده مقابل ملوان در کنار استقلالی ها خواهد بود. البته این موضوع منوط به آن است که ویزای قطر منتظری تا روز بازی نرسد که در این صورت مدافع استقلال بار سفر خواهد بست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات