داود عابدی به دلیل برخورد بد خبرنگار شبکه خبر از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

به گزارش افکارنیوز ، در پایان دیدار استقلال و داماش گیلان درگیری در میکسدزون ورزشگاه آزادی اتفاق افتاد. امروز از شبکه خبر سه دوربین به همراه سه گزارشگر مختلف برای تهیه گزارش به ورزشگاه آمدند.

داود عابدی به نمایندگی از شکبه خبر برای پوشش بازی در ورزشگاه حاضر شده بود و دو دوربین دیگر برای برنامه تولیدی به استادیوم آمده بودند.

در هنگامی که طبق روال عادی خبرنگاران در حال گرفتن مصاحبه بودند متأسفانه یکی از دوربین های شبکه خبر با خبرنگاران درگیر شد و اجازه تهیه مصاحبه و موبایل گذاشتن را به آنها نداد. وقتی خبرنگاران در حال مصاحبه گرفتن از آرش برهانی بودند او حتی با زدن لگد به یکی از خبرنگاران درگیری فیزیکی به وجود آورد و از الفاظ بدی استفاده کرد به همین خاطر پس از اعتراض سایر خبرنگاران و درگیری نیروی انتظامی آن خبرنگار را از ورزشگاه اخراج کرد حتی آرش برهانی نسبت به اقدام آن فرد اعتراض کرد و گفت ما همیشه به این نحو مصاحبه می کنیم و هیچ اتفاقی نمی افتد.

بعد از این اتفاقات خبرنگاران برنامه ورزش و مردم و باشگاه خبرنگاران نیز این اتفاق را محکوم کردند و داود عابدی خبرنگار شبکه خبر در میان خبرنگاران حاضر شد و به خاطر اتفاقات افتاده عذرخواهی کرد و اعلام کرد این مسئله را به اطلاع مسئولان شبکه می رساند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات