پاسپورت دوملیتی، بهانه غیرواقعی آریا جسور

آریا این پیشنهاد را با مادرش در میان گذاشته و از او نظر خواسته و به نوعی این خانم هاسه گاوا است که در این زمینه نظر قطعی را خواهد داد و در صورت موافقت او آریا جسور هاسه گاوا به پیشنهاد کی روش پاسخ مثبت می دهد!

گروه ورزشی - داستان حضور آریا جسور هاسه گاوا بازیکن ایرانی تبار باشگاه اف. ث توکیو در تیم ملی ایران بدل به یک ماجرای پیچیده و جالب شده است.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در ادامه جستجو هایش برای پیدا کردن بازیکنان دورگه برای تیم ملی به آریا جسور هاسه گاوا هافبک طراح و گلزن اف. ث توکیوی ژاپن رسید که در چند فصل اخیر آمار خیره کننده و جالب توجه در داشته و به اندازه ای خوش درخشیده که حتی یک بار توسط آلبرتو زاکه رونی به تیم ملی ژاپن دعوت شد اما با حضور ستاره هایی کیسوکه هوندا عملا شانسی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ژاپن ندارد از همین رو از پیشنهاد سخاوتمندانه کی روش با آغوش باز استقبال کرده و قصد دارد از شانس بزرگی که به او رو کرده، نهایت استفاده را انجام داده و در جام جهانی با پیراهن تیم ملی ایران بازی کند.

به گزارش افکارنیوز ؛ هاسه گاوا هنوز پاسخ مثبت به دعوت کی روش نداده و از امید نمازی دستیار کی روش که با او تماس گرفته بود، چندروزی فرصت خواست تا درباره این موضوع فکر کند.

در همین رابطه بیژن جسور پدر آریا که ۳۱ سال پیش از ایران به ژاپن مهاجرت کرد، در گفتگو با عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ ادعا کرد که مشکل اصلی آریا بر سر پذیرش دعوت کی روش، دو میلیتی شدن اوست و با توجه به قوانین دست و پاگیر ژاپنی ها، او با حضور در تیم ملی ایران قطعاً برای ادامه فعالیت خود در جی لیگ با مشکل روبرو خواهد شد و تنها دغدغه هاسه گاوا همین مشکل بزرگ است اما ظاهرا ماجرا از جای دیگری آب می خورد و بحث پاسپورت و تابعیت دوگانه تنها یک بهانه است!

ظاهرا هاسه گاوا از کودکی با مادرش بزرگ شده و با او وابستگی بیشتری نسبت به پدر ایرانی اش دارد، به گونه ای که به سبک برخی ژاپنی ها حتی نام خانوادگی مادرش یعنی هاسه گاوا را به عنوان پسوند به نام خود اضافه کرد و به نوعی در تمامی مسائل زندگی این هافبک دورگه خانم هاسه گاوا نقش کلیدی و موثری دارد! ظاهرا هاسه گاوا برخلاف فریدون زندی، اشکان دژآگه و رضا قوچان نژاد که تحت تاثیر پدران ایرانی خود بودند، به شدت از مادر ژاپنی اش حرف شنوی دارد تا پدرش! از همین رو  آریا این پیشنهاد را با مادرش در میان گذاشته و از او نظر خواسته و به نوعی این خانم هاسه گاوا است که در این زمینه نظر قطعی را خواهد داد و در صورت موافقت او آریا جسور هاسه گاوا به پیشنهاد کی روش پاسخ مثبت می دهد! ظاهرا آریا جسور منتظر است تا ببیند مادر ژاپنی اش چه تصمیمی در این رابطه خواهد گرفت تا این تصمیم را اجرا کند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات