نایب رئیس ورزشی باشگاه بارسلونا از تمایل کاتالان ها برای افزایش قرارداد برترین بازیکن خود خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، خوسپ ماریا بارتوموئو، نایب رئیس ورزشی تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد این تیم باید با عقد قراردادی جدید حقوق مسی را در خور عنوان او افزایش دهد. بارتومئو با تایید اظهارات اخیر ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا اظهار داشت: بهترین بازیکن جهان باید بیشتری حقوق را هم دریافت کند. این برای ما مانند روز روشن است.

وی افزود: همانطور که خورخه مسی (پدر فوق ستاره بارسلونا و مدیربرنام های او) چند روز پیش گفت، لئو به شدت خودش را به بارسلونا متصل می داند و می خواهد در این تیم بماند. زوج مسی – بارسا سال ها است که با قدرت به همکاری خود ادامه داده اند و برای ما داشتن چنین بازیکنی در تیم مایه افتخار است.

مسی در ابتدای فصل جاری قرارداد خود با بارسلونا را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرد و در این قرارداد جدید حقوق او به ۲۰.۳ میلیون دلار افزایش پیدا کرد. او برای مدتی عنوان پردرآمدترین بازیکن دنیا را یدک کشید اما کریستیانو رونالدو با قرارداد جدیدی که امسال با رئال مادرید امضا کرد این عنوان را از چنگ رقیب آرژانتینی اش درآورد، چرا که او اکنون سالیانه رقمی معادل ۲۳ میلیون دلار از رئال مادرید حقوق می گیرد.

بارتومئو در ادامه به موضوع آینده کاری خراردو مارتینو، سرمربی فعلی بارسلونا اشاره داشت و گفت: مارتینو تا سال ۲۰۱۵ با بارسلونا قرارداد دارد و از شرایط کاری خود در این تیم راضی است. مسی از ماندن در بارسلونا تا پایان مدت قراردادش مطمئن است و این چیزی است که او می خواهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات