تیم ها چسبیده به ما حرکت می کنند و نباید امتیاز از دست بدهیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر بازیکنی که موقعیت بهتری داشته باشد را تغذیه می کنم و واقعاً در بازی خساستی برای پاس دادن ندارم.

به گزارش افکارنیوز ، پیام صادقیان در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: همیشه بازی کردن مقابل ملوان آن هم در انزلی بسیار مشکل است اما خوشبختانه توانستیم خیلی زود دروازه حریف را باز و در نهایت ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در خصوص پاس گل زیبایی که برای خلعتبری داد گفت: در تمرین از این نوع پاس زیاد داده ام و خوشحالم که در شرایط بازی هم این اتفاق افتاد تا سهم کوچکی در برد پرسپولیس داشته باشم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: در زمان مسابقه اصلاً به این فکر نمی کنم که به یک یا ۲ بازیکن خاص پاس بدهم و هر بازیکنی که موقعیت بهتری داشته باشد را تغذیه می کنم. واقعاً در بازی هیچ خساستی برای پاس دادن ندارم.

صادقیان کیفیت زمین ورزشگاه تختی انزلی را متعادل توصیف کرد و در خصوص عدم گلزنی اش در ۲ بازی اخیر پرسپولیس گفت: ۲ بازی است که توپ هایم به تیر دروازه برخورد می کند و فکر می کنم باید آهنگری باز کنم! این دیگر اوج بدشانسی ام است که در ۲ بازی گذشته ۳ بار شوت هایم به تیر دروازه خورد.

وی درباره تعویضش در بازی با ملوان، عنوان کرد: واقعاً خسته بودم. فاصله بازی سایپا و ملوان کم بود و به خاطر همین تعویض شدم چرا که خیلی دویده بودم.

هافبک پرسپولیس درباره رقابت سخت این تیم با استقلال و نفت تهران در صدر جدول لیگ برتر اظهار داشت: دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم، ۲،۳ تیم چسبیده به ما حرکت می کنند، واقعاً هیجان لیگ بالا رفته و همزمان هم بازی های سختی پیش روی ماست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات