مهاجم استقلال:

مهاجم تیم استقلال گفت: «مسئولان پرسپولیس حتی پاسخ تماس های من را هم نمی دهند و اینطوری پاسخ زحماتم را در این تیم می دهند. »

به گزارش افکارنیوز ، محمد قاضی درباره بازی استقلال مقابل داماش عنوان کرد: «پیش بینی می کردیم که مسابقه سختی در خواهیم داشت. داماش در پایین جدول بود و ما در کورس صدرنشینی و به همین دلیل بازی درگیرانه ای انجام شد. خوشبختانه سه امتیاز را کسب کردیم و به رده دوم صعود کردیم. هر چند که فشردگی بازی ها، کار همه تیم ها را سخت می کند و کیفیت مسابقات پایین می آید. »

مهاجم استقلال درباره صعود تیمش به رده دوم جدول گفت: «من به یاد ندارم در سال های گذشته، این قدر رقابت در صدر جدول نزدیک بوده باشد. به جز استقلال، فکر می کنم پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، فولاد و نفت می توانند مدعی قهرمانی باشند. در این هفته ها این قدر فاصله امتیازات نزدیک بوده که بارها ترتیب تیم ها در صدر جدول عوض شده است. بنابراین باید سعی کنیم در مسابقات آینده امتیازات کامل را بگیریم تا به روند رو به رشدمان ادامه بدهیم. ممکن است با یک مساوی جایگاه مان را از دست بدهیم. »

وی درباره آسیب دیدگی اش از ناحیه زانو در مسابقه با داماش گفت: «در آن صحنه بازیکن داماش با استوک روی زانوی من رفت. لحظه ای فکر کردم زانویم خرد شده است. واقعا باید خدا را شکر کنم که آسیب جدی ندیدم. فکر می کنم بازیکن داماش باید در این صحنه اخراج می شد. شاید داور صحنه را ندید ولی بد ضربه ای خوردم. »

قاضی درباره اینکه آیا می تواند استقلال را در بازی با ملوان در جام حذفی همراهی کند یا نه خاطرنشان کرد: «امیدوارم با نظر کادر پزشکی بتوانم در این مسابقه حاضر شوم. از آنجایی که در بازی با راه آهن محروم شده ام دوست دارم در مسابقه با ملوان، تیم را همراهی کنم. »

مهاجم استقلال درباره خداحافظی پژمان منتظری پس از بازی با داماش از هم تیمی هایش اظهار داشت: «پژمان پس از بازی با بازیکنان خداحافظی کرد. من خودم خیلی از این بابت ناراحت شدم و به طور حتم در مسابقات آینده هم جای منتظری در تیم ما خالی خواهد بود. پژمان از نظر فنی و اخلاقی جزو بهترین های فوتبال ماست و برایش هر جا که هست آرزوی موفقیت می کنم. من پس از خداحافظی او، یاد روز خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال افتادم. نمی دانم چرا در این فصل این اتفاقات برای استقلال رخ می دهد. »

وی درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا توانسته با مسئولان این باشگاه صحبت کند یا نه گفت: «متاسفانه در این بحث اتفاق جدیدی رخ نداده است. باشگاه پرسپولیس کوچکترین کاری را در این باره پیش نبرده است و من از این بابت خیلی ناراحتم. »

قاضی تاکید کرد: «اگر اوضاع به همین منوال باشد، ناگزیرم برخلاف میل باطنی ام به کمیته انضباطی شکایت کنم تا به حقم برسم. جالب اینجاست که مسئولان پرسپولیس حتی پاسخ تماس های من را هم نمی دهند و اینطوری پاسخ زحماتم را در این تیم می دهند. الان در نیم فصل دوم هستیم اما من هنوز از فصل گذشته طلب دارم و از سال های قبل تر هم از ذوب آهن طلب دارم. این در حالی است که رویانیان وعده داده بود خیلی زود طلبم را بدهد اما حالا ماه ها از آن زمان گذشته است. »

قاضی خاطرنشان کرد: «دوست دارم آنهایی که در بوق و کرنا می کنند فوتبالیست ها میلیاردی پول می گیرند الان بیایند وضعیت ما را ببینند. به صراحت می توانم بگویم ۹۰ درصد فوتبالیست های لیگ برتری ما، از باشگاه های فعلی یا قبلی شان طلب دارند. بنابراین ما نه پول مان را به موقع می گیریم و نه اینکه این هیاهویی که درباره رقم های نجومی به وجود آمده است؛ حقیقت دارد. »

وی درباره اعتراض خبرنگاران به عدم مصاحبه بازیکنان استقلال پس از مسابقات گفت: «در این بحث من همیشه سعی کرده ام پس از بازی ها صحبت کنم. در بازی با داماش هم دوست داشتم صحبت کنم اما چون مصدوم شده بودم و کمی دیر به بیرون آمدم همه خبرنگاران محل را ترک کرده بودند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات