دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چهار بازی آینده در لیگ برتر تکلیف قهرمانی را تا حد زیادی مشخص می کند.

به گزارش افکارنیوز ، نیلسون کوریا ابتدا در خصوص بازی با ملوان اظهار داشت: خوشبختانه پس از برد خارج از خانه مقابل مس کرمان خیلی خوب این روند را ادامه دادیم و اصلاً برای ما الآن بازی داخل خانه و خارج از خانه معنی نمی دهد چون باید در همه بازی ها به سه امتیاز فکر کنیم.

وی افزود: بازی با ملوان هم سنگینی خاص خودش را داشت اما خوشبختانه بهترین هدیه کریسمس را با یک برد شیرین مقابل ملوان گرفتیم که همیشه این اتفاق در یادم می ماند.

نیلسون ادامه داد: با توجه به بازی هایی که در پیش داریم به نظرم چهار بازی آینده تکلیف خیلی از مسائل را برای قهرمانی مشخص می کند، ما اگر در سه بازی پیروز شویم همراه با استقلال و سپاهان مدعی درجه یک قهرمانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: البته نتیجه دربی هم برای رسیدن به قهرمانی خیلی مهم است و باید برای آن بازی حساس هم برنامه های ویژه ای داشته باشیم. شاید آخرین دربی باشد که من در آن حضور دارم و به همین دلیل از الآن به فکر آن بازی حساس هستم اما مهم تر از همه این است که ما همین روند را ادامه دهیم تا همانطور که خیلی از اتفاقات گذشته را که شبیه طلسم بود، شکستیم، طلسم عدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ را هم با نتایج خوب و کسب جام از بین ببریم و ثابت کنیم تیمی بسیار خوب، جوان و بازیکنانی فرصت طلب داریم.

نیلسون در پایان درباره جشن کریسمس نیز گفت: من با هماهنگی مسئولان باشگاه پرسپولیس به سفارت برزیل در ایران رفتم و در جشنی که ترتیب داده شده بود شرکت کردم. شب خوبی بود اما همین که با برد پرسپولیس توأم شد بسیار برای من شیرین تر بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات