" اوران تولی" می‎خواست طرفدار یکی از دو تیم آرسنال یا چلسی شود. این دو تیم در دیدار پایانی جام اتحادیه به مصاف هم رفته بودند و اوران از روی تخت بیمارستان شاهد این دیدار بود. او تصمیم گرفت طرفدار آن تیمی بشود که بازی را می‎برد… بعد از این ماجرا بازیکنان و مسئولان چلسی کاری می کنند که فقط از عهده حرفه ای ها برمی آید و نهایت احترام به یک هوادار را نشان می دهد.

به گزارش افکارنیوز ، اوران تولی ۱۴ ساله سرانجام تیم محبوب خود را پیدا کرد. چلسی در آن بازی که سال ۲۰۰۷ برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و یک طرفدار جدید پیدا کرد. " جان تری" ، مدافع آبی های لندنی، در آن بازی از ناحیه سر آسیب دید و هوشیاری خود را از دست داد و حتی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما خیلی زود سلامتی خود را بازیافت و در جشن قهرمانی چلسی شرکت کرد. تری از آن زمان به خاطر شجاعتی که از خود نشان داد، به قهرمان اوران تبدیل شد.

بر پایه گزارش دیلی میل، تولی اهل اسکریس ایرلند است. " روز ویژه من" برنامه ای است که طی آن برای بچه‎هایی که بیماری دارند و یا در دوران سختی از زندگی خود به سر می برند، تجربه ای رویا گونه در نظر گرفته می شود.

این برنامه که با همکاری" اسکای اسپورتس" برگزار می شود این بار به رویای پسربچه بیمار ایرلندی جامه عمل پوشانده است. اوران در ماه نوامبر از سوی باشگاه چلسی برای تماشای بازی این تیم مقابل شالکه دعوت شد و در ورزشگاه حضور داشت. شاگردان" ژوزه مورینیو" در آن بازی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند.

" اوران تولی" از یک بیماری نادر شکمی رنج می‎برد و نمی تواند غذای جامد بخورد. این پسربچه در طول شب به طور" وریدی" تغذیه می شود. " رومن آبراموویچ" ، مالک باشگاه، به طور شخصی به نزد این پسربچه بیمار آمد و به وی خوشامد گفت. اوران روز پس از آن با جان تری فوتبال بازی کرد و جوایز این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را بالای سر برد.

روز رویایی" اوران تولی" با حضور در موزه این باشگاه و نیز فروشگاه چلسی به پایان رسید. جایی که تری به این پسربچه و دوستانش پیراهن و کفش هدیه کرد.


لحظه رویارویی" اوران تولی" با مالک باشگاه چلسی


" اوران تولی" با قهرمان ورزشی خود" جان تری" دیدار می کند


عکس یادگاری" اوران تولی" با" فرانک لمپارد"


" خوان ماتا" پسر بیمار ایرلندی را به آغوش می ‎کشد


" اوران تولی" در کنار تنیسور شماره یک جهان" رافائل نادال"

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات