مدیر بازرگانی و مشاور رسانه ای مدیرعامل استقلال گفت: خوشبختانه مراحل تکمیل کمپ رو به پایان است و به زعم بنده این بزرگترین کاری است که در کل تاریخ باشگاه استقلال انجام شده است.

به گزارش افکارنیوز ، محمد سررشته داری مدیر بازرگانی و مشاور رسانه ای مدیرعامل استقلال اظهار داشت: خوشبختانه مراحل تکمیل کمپ رو به پایان است و به زعم بنده این بزرگترین کاری است که در کل تاریخ باشگاه استقلال با همت دکتر علی فتح الله زاده انجام گرفته است.

وی در ادامه گفت: شب ها و روزهای زیادی دکتر فتح الله زاده برای ساخت این کمپ زحمت کشید و با دست خالی آن را ساخت. سه سال پیش این زمین که به جا مانده از دو دوره قبلی مدیریت فتح الله زاده در استقلال بود تپه خاکی بیش نبود و شب های زیادی تا صبح زیر نظر شخص دکتر فتح الله زاده کار خاکبرداری آن طول کشید و امروز خوشحالم که فاز اول آن رو به اتمام است و به زودی افتتاح رسمی آن صورت می گیرد.

سررشته داری اضافه کرد: برای افتتاح رسمی کمپ برنامه های زیادی داریم در واقع بعد از اتمام آخرین مراحل ساخت آن که جایگاه خبرنگاران و رختکن است و البته زیاد هم به طول نمی انجامد، کمپ استقلال را با حضور مسئولان بلند پایه افتتاح رسمی خواهیم کرد.

مدیربازرگانی استقلال در ادامه اظهار داشت: از امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی هم ممنونیم که با وجود عدم اتمام کمپ ناصرحجازی، استقلال را با سختی های زیاد در این کمپ تمرین دادند و مشکلات آن را به جان خریدند به ویژه امیر قلعه نویی که مدت زیادی تمرینات تیم را با کمبود امکانات در این جا سپری کرد تشکر می کنیم همین طور از آقای مرتضی کامرانی که طی این مدت برای کمپ خیلی زحمت کشیدند کمال تشکر و سپاس را داریم.

وی در پایان گفت: ارزش افزوده کمپ بیش از دویست میلیارد تومان را به داشته های استقلال اضافه کرد که ان شاءا… طی یک گزارش تفصیلی به سمع و نظر هواداران خواهد رسید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات