در حالیکه در چند ماه اخیر بحث تغییر در دپارتمان داوری مطرح شده بود، این اتفاق تنها برای اعضای آن رخ داد اما حسین عسگری همچنان به عنوان رئیس در این بخش مهم داوری کشور فعالیت خواهد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، طی روزهای گذشته نشستی بین هادی آیت اللهی، مهدی محمدنبی، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری ایران برگزار شد و تصمیمات مهمی برای دپارتمان داوری کشور گرفته شد. در این رابطه به همکاری یدالله سلیمانی، ابوطالب طاهریان و نوید مظفری با دپارتمان داوری پایان داده شد و محمدرضا قضبان، محمدعلی فروغی و بهمن غفاری به عنوان اعضای جدید دپارتمان داوری انتخاب شدند.

این جلسه در حالی برگزار شد که مسعود مرادی عضو کمیته داوران در ایران حضور نداشت و به نظر می رسد سایر اعضا هم از برگزاری این نشست مطلع نبودند. ضمن اینکه محمدعلی فروغی هم به دلیل مشکلات شخصی از حضور در دپارتمان داوری انصراف داده است و بزودی فرد جانشین او نیز انتخاب خواهد شد.

ابلاغیه این تغییرات در حالی روز چهارشنبه در اختیار اعضای قدیم دپارتمان داوری قرار گرفت که انتظار بر این بود که تمامی اعضا تغییر کنند اما این تغییرات شامل حال حسین عسگری رئیس دپارتمان نشد.

در چند ماه گذشته اختلاف بسیاری بین کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود داشت که این اختلافات بیشتر میان اعضای کمیته با حسین عسگری بود اما این که همچنان این فرد به همکاری با دپارتمان آن هم با عنوان رئیس ادامه دهد اتفاقی است که به مطالب مطرح در نشست مسئولان فوتبال باز می گردد.

البته در این بین مهمترین موضوعی که مجدداً به دپارتمان داوری واگذار شد، بحث چیدمان داوران برای مسابقات مختلف فوتبال ایران است، تصمیم گیری مهم و حساسی در فوتبال ایران که در چندماه اخیر به کمیته داوران واگذار شده بوده و در گذشته یکی از اختلافات اصلی کمیته و دپارتمان را تشکیل می داد.

در شرایط فعلی هنوز از اتفاقاتی که در آن نشست رخ داده خبری به بیرون درز نکرده اما آن چه شنیده شده، این است که تفاهمی بین فریدون اصفهانیان و حسین عسگری صورت گرفته است، تفاهمی که اهالی فوتبال امیدوارند بتواند به کمتر شدن مشکلات داوری بینجامد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات