مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که با وجود پیشنهاد یک باشگاه چینی، پژمان منتظری در استقلال خواهد ماند.

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده در مورد گلایه های کادر فنی و بازیکنان استقلال از مشکلات مالی و نقل قول هایی چون دروغ هایمان تمام شده از سوی قلعه نویی یا نیاز به فروش کلیه برای حل مشکلات مالی از سوی حنیف عمران زاده، اظهار داشت: واقعیت این است که شرایط مالی هیچ باشگاهی خوب نیست و تمامی تیم ها چنین مشکلاتی دارند.

وی ادامه داد: نیلسون دروازه بان پرسپولیس گفته که تنها ۱۰ درصد از قراردادش را گرفته یا حسینی و دهنوی در پرسپولیس شرایط بد مالی دارند. داماش هم آنقدر دچار مشکل شده که حتی نمی تواند برای برگزاری بازی به تهران بیاید. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا در نهایت این مشکلات حل شده و باشگاه های ما بتوانند به کار خود بدون دغدغه مالی ادامه دهند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه فردا با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و احتمال صحبت درباره کمک های مالی گفت: ممکن است یک بخش از صحبت های ما درباره مباحث مالی هم باشد اما موضوع اصلی که درباره آن صحبت خواهیم کرد پیرامون بلیت فروشی مسابقات است. با افزایش قیمت بلیت ها شرایط به جایی رسیده که تماشاگران نمی توانند با آن کنار بیایند.

فتح الله زاده گفت: اگر پدری با فرزندش بخواهد به ورزشگاه بیاید شاید تا ۱۰۰ هزار تومان هزینه آنها شود و این هزینه ای نیست که هر کسی از عهده آن برآید. اگر تماشاگران از ورزشگاه فراری شوند در آن صورت مشخص نیست که از کجا سر درمی آورند و این موضوع در سطح جامعه سبب مشکلاتی خواهد شد.

وی درباره برگزاری دربی در تاریخ ۲۷ و اینکه برای تیم رقیب کری نمی خواند، تاکید کرد: هنوز حرف نزده رویانیان این اندازه ناراحت شده است. چیزی نمی گویم چرا که نگرانم شاید باز هم قضیه «غش کردن» پیش بیاید.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت پژمان منتظری به تسنیم گفت: این بازیکن چند روز قبل قرار بود به قطر برود اما با صحبت هایی که انجام دادیم متقاعد شد سفر روز چهارشنبه اش به قطر را لغو و پیشنهاد این باشگاه را رد کند. اکنون ۴،۵ هفته فرصت است تا پژمان منتظری به چین برود اما مطمئن باشید تا آن زمان من و بازیکنان تیم منتظری را راضی خواهیم کرد تا بماند و به تیم ما کمک کند. منتظری همواره در شرایط سخت کنار استقلال بوده و مطمئن باشید این بار هم او را راضی می کنیم تا پایان فصل بماند.

فتح الله زاده با رد برخی مطالب پیرامون ترکمنچای بودن قرارداد پژمان منتظری گفت: این مسائل توهین و کذب محض است و از آن رسانه ای که این را منتشر کرده شکایت خواهیم کرد. برای نیم فصل با منتظری قرارداد داشتیم. قرارداد در تمام دنیا توافقی بسته می شود و مگر می شود به عنوان نمونه باشگاهی به زور با خلعتبری ۵ سال قرارداد ببندد؟ طبیعی است که قراردادها بر مبنای توافق بسته می شود.

فتح الله زاده با رد ارتباط ماندن ساموئل در استقلال با بحث جدایی منتظری عنوان کرد: برای آنکه ساموئل به مشکل نخورد به او دو راه پیشنهاد کردیم یکی آنکه قراردادش را فسخ کند و دیگر آنکه با آن شرایط کنار بیاید تا بتوانیم پول خود را از AFC بگیریم و مطالبات او را پرداخت کنیم که به نظر می رسد این بازیکن پیشنهاد دوم ما را قبول کرد و به تمرینات بازگشته است.

وی در واکنش به صحبت های آندرانیک تیموریان مبنی بر احتمال ممنوع الخروج شدن بازیکنان استقلال به دلیل مشکلات مالی گفت: در بعضی مواقع بحث پرداختن نشدن مالیات بازیکنان باعث می شود آنها ممنوع الخروج شوند. این یکی دیگر از مشکلات عدیده ای است که با آن روبرو هستیم اما تلاش می کنیم تمامی این مشکلات را حل کنیم تا در زمان لیگ قهرمانان آسیا گرفتاری نداشته باشیم.

فتح الله زاده در مورد اظهارات زمانی عضو هیئت مدیره این باشگاه مبنی بر تشکیل جلسه ای برای حل مشکلات مالی استقلال یادآور شد: امیدوارم این جلسه بتواند مشکلات را حل کند. البته تاکنون به من چیزی درباره این جلسه گفته نشده و شاید «زمانی» فکر کرده که باید جلسه ای باشد و آن را اعلام کرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: مدیران باشگاه ها باید در مقابل مشکلاتی که مانند گلوله آرپی جی شلیک می شوند بایستند و ترکش بخورند اما متاسفانه قدرشناسی وجود ندارد. اکنون حتی در بنگلادش هم حق پخش تلویزیونی برای باشگاه ها وجود دارد اما هنوز این مشکل ما حل نشده و ما امیدواریم به این خواسته به حق خود در مورد حق پخش تلویزیونی دست یابیم.

فتح الله زاده در واکنش به اظهارات رویانیان و بچه گانه خواندن صحبت هایش از سوی مدیرعامل پرسپولیس گفت: در این مدت تلاش کردم به او احترام بگذارم، با آنکه او هر چه می خواهد می گوید و تیکه می اندازد. من پیش از این هم گفته بودم که اگر رویانیان از ستاد سوخت بیرون بیاید دو دقیقه هم نمی تواند پرسپولیس را بگرداند. اکنون ببینید که تنها ۶ ماه است که از ستاد سوخت خارج شده و صدایش از بی پولی درآمده است.

وی ادامه داد: بی پولی به رویانیان فشار آورده و این صحبت ها را می کند. من پیش از این هم ترکش های صحبت های او را زیاد خورده ام و باز هم آنها را تحمل می کنم. این حرف ها را به روی خودمان نمی آوریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره خبر سایت پرسپولیس مبنی بر اینکه این تیم بهترین خط دفاعی دنیا را دارد و تکذیب این خبر تصریح کرد: این هم از موضوعاتی است که نباید به روی رویانیان بیاوریم. به هر حال او تحت فشار است و چنین خبرهایی را منتشر می کند اما ما به روی آنها نمی آوریم.

فتح الله زاده در واکنش به شرایط تیم زیر ۲۲ سال به تسنیم گفت: برایم جالب است که پرسپولیس که تنها در لیگ برتر حضور دارد به این تیم بازیکن نمی دهد اما کسی صحبت از منافع ملی نمی کند آن وقت زمانی که ما می گوییم در رده بزرگسالان به خاطر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید همه بازیکنان خود را داشته باشیم به ما ایراد می گیرند.

وی همچنین در مورد اظهارات عابدینی پیرامون فساد در فوتبال گفت: چنین مسائلی اگر در مورد استقلال یا پرسپولیس رخ دهد پنهان نخواهد ماند. خدا را شکر که تاکنون سر ما بالا بوده و با وجود تمامی سختی ها سالم کار کردیم آنهایی که چنین ادعاهایی دارند باید به سرعت مدارکشان را ارائه دهند تا فوتبال ما پاکسازی شود.

فتح الله زاده افزود: تنها نباید در این باره حرف زده شود و باید شاهد برخورد قاطعانه و محکمی باشیم که مسائل و مشکلات فوتبال ما را برطرف کند.

وی در مورد فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: مجیدی روز گذشته به دبی رفت تا برای ادامه حضور در کلاس های مربیگری به انگلستان برود.

فتح الله زاده در مورد فاصله یک امتیازی این تیم با پرسپولیس و احتمال اینکه استقلال بتواند جای این تیم در صدر جدول را بگیرد گفت: صددرصد این اتفاق می افتد و شک نکنید که چنین خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات