با اعلام تاریخ دیدار برگشت پرسپولیس و استقلال و همزمانی آن با مسابقات قهرمانی آسیا در رده زیر ۲۲ سال چالش جدیدی بین این دو تیم به وجود آمده است.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ امروز اعلام کرد که دربی پایتخت ۲۷ دی برگزار می شود. این در حالی است که با توجه به حضور تیم زیر ۲۲ سال در مسابقات قهرمانی آسیا چالشی جدید پیش روی این تیم و البته پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس دو نماینده در تیم زیر ۲۲ سال دارد؛ پیام صادقیان و محسن مسلمان که این روزها جزو ارکان اصلی پرسپولیس و عصای دست دایی محسوب می شوند. مسابقات زیر ۲۲ سال از ۲۲ دی آغاز می شود و مرحله گروهی آن ۲۶ به پایان می رسد. شاگردان منصوریان حتی اگر نتوانند به مرحله بعد صعود کنند تا یک روز قبل از دربی درگیر مسابقات هستند و این یعنی اینکه اگر صادقیان و مسلمان به عمان بروند، غایب بازی با استقلال خواهند بود.

حال باید دید آیا دایی حاضر است دو بازیکن تاثیرگذار تیمش را به تیم زیر ۲۲ سال بدهد و در غیاب آنها برابر استقلال صف آرایی کند. از ظواهر امر چنین برمی آید که پاسخ این سوال منفی است چرا که دایی برای دو بازی پیش روی تیم ۲۲ سال برابر کره جنوبی که ۸ و ۱۳ دی برگزار می شود به دوبازیکن تیمش گفته پس از بازی اول به تهران بیایند تا پرسپولیس را در بازی جمعه آینده با نفت تهران همراهی کنند. باید دید سرانجام این کلاف سردرگم چه می شود و آیا تیم زیر ۲۲ سال و باشگاه ها به تعامل لازم می رسند یا خیر.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات