استقلال و ملوان حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را در تهران برگزار می کنند.

به گزارش افکارنیوز ، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران روز یکشنبه با سه دیدار به پایان می رسد که در مهم ترین دیدار استقلال به مصاف ملوان بندر انزلی می رود.

آبی پوشان که هیچ گاه در تهران به ملوان نباخته اند می خواهند با کسب یک پیروزی به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنند. آنها برای این دیدار تنها بیگ زاده را به دلیل مصدومیت به همراه ندارند و البته حضور جمشیدیان هم در این دیدار در هاله ای از ابهام است. استقلالی ها که در لیگ شرایط خوبی دارند، این روزها زیر فشار انتقادات مربوط به کیفیت بازیشان هستند. بسیاری بر این باورند که آبی پوشان در ارائه بازی زیبا و خلق موقعیت های گل ناتوان هستند و باید دید نمایش آنها در بازی برابر ملوان چگونه خواهد بود.

در سوی مقابل شاگردان اسکوچیچ در لیگ برتر مغلوب پرسپولیس شده اند و باید دید می توانند تلافی آن شکست را بر سر دیگر تیم تهرانی در بیاورند یا خیر. اسکوچیچ به عنوان مربی جام های حذفی شناخته می شد که به ایران آمد و حالا در دومین گام حضورش باید جلوی استقلال هنرش را در جام حذفی نشان دهد. ملوان از معدود تیم هایی است که در جام های حذفی افتخاراتی دارد و حالا باید به مصاف پر افتخارترین تیم در جام حذفی برود.

این دو تیم در رقابت های لیگ برتر و در تهران به مصاف یکدیگر رفته اند و در نهایت ابی پوشان با یک گل به پیروزی دست یافتند.

ملوان برای رسیدن به این مرحله از سد مس رفسنجان گذشته و استقلال نیز برای صعود به این مرحله از سد کاسپین قزوین عبور کرده است.

برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ذوب آهن می رود.

در دیگر دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی ایران تیم های مس کرمان و نفت امیدیه به مصاف یکدیگر می روند. مسی ها برای رسیدن به این مرحله از سد شهرداری دزفول گذشته اند و نفت امیدیه نیز با برتری برابر صبای قم پای به این مرحله گذاشته است. برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

آخرین دیدار مرحله یک هشتم را هم نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی برگزار می کنند. نفت مسجد سلیمان با حذف سایپا و تراکتورسازی با حذف ماشین سازی تبریز پای به این مرحله گذاشته اند. پیروز این میدان نیز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف راه آهن می رود.

برنامه بازی های باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

* یکشنبه، هشتم دی

- نفت مسجد سلیمان - تراکتورسازی ساعت ۱۵

- استقلال - ملوان ساعت ۱۴: ۲۵

- مس - نفت امیدیه ساعت ۱۴: ۱۵

پیش از این تیم های فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران، راه آهن، ذوب آهن و صنعت نفت آبادان به جمع تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات