مهاجم گلزن تراکتورسازی در انتظار پیشنهادهای بزرگ از اروپاست و به یکی از دوستانش گفته که به لیگ هلند فکر هم نمی کند.

به گزارش افکارنیوز ، از زمان درخشش کریم انصاری فرد در سایپا و در سن ۱۹ سالگی هر بار صحبت از حضور او در اروپا بوده این بحث به جایی نرسیده است.

کریم بعد از آقای گلی در سایپا و حضور نه جندان موفق در پرسپولیس حالا در تراکتورسازی همان ستاره گلزنی است که احتمالا در جام جهانی اگر فرصت بازی کردن داشته باشد نگاه های بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.

در دو سه سال اخیر در چند مقطع زمانی صحبت از پیشنهاد تیم های اروپایی به انصاری فرد بود و هر بار نام تیم هایی مثل روبین کازان، دورتموند، بلکبرن، موناکو، اورتون، استه آوا بخارست و… مطرح می شد که البته برخی از آنها اساسا واقعیت نداشت.

کریم بعد از حضور در پرسپولیس در قراردادش شرطی گذاشت که اگر پیشنهاد خوب اروپایی به دستش برسد می تواند از این تیم جدا شود و ظاهرا در تراکتورسازی هم این شرط را گذاشته است.

در میانه فصل گذشته شایعه رفتن انصاری فرد به اروپا جدی شد اما او ماند تا زیر نظر گل محمدی احیا شود و البته جواب محبت های هواداران پرسپولیس را بدهد. قبل از فصل جاری و بعد از دست ردی که دایی به سینه او زد باز هم صحبت از رفتن به اروپا بود اما ظاهرا یا پیشنهادی در کار نبود یا هیچ کدام آنقدر جدی نبود که حتی بشود به آنها فکر کرد.

ظاهرا با نزدیک شدن به پنجره زمستانی نقل و انتقالات اروپایی باز هم صحبت از رفتن کریم انصاری فرد به اروپاست و این بار نام نایمخن تیم قعرنشین لیگ هلند به گوش می رسد که از به خدمت درآوردن یک مهاجم ایرانی جوان ضرر نکرده است.

اما کریم به لیگ هلند فکر نمی کند. او به یکی از دوستانش گفته اگر می خواسته به تیمی در سطح نایمخن بپیوندد دو سال قبل به فوتبال اروپا می رفت.

کریم منتظر پیشنهادهای بزرگتر و جدی تری است. او در فوتبال اروپا، لالیگا و بوندس لیگا را به سایر لیگ ها ترجیح می دهد و منتظر پیشنهادهایی از این لیگ هاست. آن هم از تیم هایی که فرصت بازی در آنها پیدا شود و البته جای رشد و پیشرفت هم وجود داشته باشد.

شاید انصاری فرد برای دریافت این پیشنهادها باید چند ماه دیگر هم دندان روی جگر بگذارد. برای او جام جهانی یک سکوی پرتاب بزرگ خواهد بود به شرطی که کی روش از او در ترکیب تیم ملی استفاده کند که البته با بودن گوچی گلزن و صاحب تجربه بین المللی کار بسیار سختی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات