قلعه نویی:

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: درست است من سنتی هستم و بین المللی نیستم اما می بینید که بازیکنانم پیشنهادهای خارجی خوبی دارند.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان در ابتدای صحبت هایش ضمن تسلیت به خانواده جمشیدی عضو هیئت مدیره پرسپولیس برای حبیب کاشانی آرزوی سلامتی کرد و گفت: بازی فردا بازی حساسی است و جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد تیمی راهی مرحله بعد می شود که آرامش و تمرکز داشته باشد و تیم ما هفته به هفته شرایط بهتری را تجربه می کند.

وی افزود: اگر من بعضی مواقع از استقلال انتقاد می کنم چون در حد و اندازه های خودش بازی نمی کند ولی در حد و اندازه های لیگ بازی می کند. ملوان تیم بسیار خوبی است و ما بازی گذشته آنها را مقابل پرسپولیس آنالیز کردیم و می دانیم که این تیم خارج از خانه بهتر بازی می کند و جوانان جویای نامی دارد که اگر به آنها فضا بدهیم خطرناک خواهند شد.

وی درخصوص مصدومان تیمش گفت: بیک زاده و جمشیدیان مصدوم هستند ولی ساموئل به تیم ما اضافه شده و امیدوارم او به روزهای خوبش برسد.

خبرنگاری پرسید تکلیف پژمان منتظری چه شد که قلعه نویی گفت: من هم امیدوارم منتظری در استقلال بماند و البته ساموئل هم مثل سال گذشته اش باشد نه مثل امسال. اسم ساموئل به درد ما نمی خورد و از سوی دیگر ما مترصد این هستیم که منتظری را نگه داریم چون هم از لحاظ فنی، هم اخلاقی و هم وزنی به درد ما می خورد و بودن او می تواند به ما کمک کند.

وی درخصوص پیشنهادی که برای عمران زاده آمده است گفت: خوشحالم بازیکنی مثل عمران زاده هم می تواند به تیم ملی کمک کند و هم می تواند لژیونر باشد روزی که به استقلال آمدم او از لحاظ توانایی یکسری ایرادها داشت ولی آنها را برطرف کرده است حالا هم پیشنهاد خوبی برای او آمده ولی نمی دانم چرا در لیگ همه سراغ بازیکنان استقلال می آیند. زمانی که در سپاهان بودم پیشنهاد برای عقیلی هم آمد و این نشان می دهد درست است که ما مربی سنتی و بین المللی نیستیم اما بازیکنانم پیشنهاد خارجی دارند. امیدوارم این پیشنهاد و فاکسی که برای باشگاه استقلال آمده اشتباه نیامده باشد. (خنده)

وی درخصوص مصدومیت احمد جمشیدیان نیز گفت: ما از او گله مندیم چون با توجه به شناخت دو ساله ای که از او داشتم می توانست خلاء و مشکل استقلال را حل کند اما انواع و اقسام مریضی ها و مصدومیت ها را گرفت.

قلعه نویی درخصوص تاریخ برگزاری دربی و اینکه آیا مشکلی با این موضوع ندارد گفت: خودم دوست دارم دربی با همه نفرات برگزار شود و مردم از آن لذت ببرند ولی ما باید قانونمند باشیم منصوریان می خواهد همه نفراتش را در اختیار داشته باشد و او مربی خوب و با آتیه ای است. ما در بازی سال قبل دور رفت حیدری و بیک زاده را نداشتیم و وقتی من انتظار دارم همه نفراتم را در اختیار داشته باشم دایی هم همین انتظار را دارم خوشبختانه کلمه تعامل این روزها در ایران خوب جا افتاده و امیدوارم با یک تعامل خوبی این موضوع نیز مرتفع شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات